Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tess06
#2875014
ik kan aan varkens oren komen.
om te drogen.
kan ik dit gewoon geven(omdat er geen aujeszki meer voor komt in nederland)
en omdat ik ze ook wel in de dieren winkel zie liggen.
zo ja, wat zouden jullie ervoor betalen.
het is van  biologische varkens
Door Lizzy
#2875017
Ik heb geen idee. Als jij vindt dat er geen gevaar is op Aukeszki, prima. Aangezien ik varkensoren geen toegevoegde waarde vind hebben, zou ik het zelf niet geven als snack en kan ik je ook niet helpen met je vraag. Ik zou er ook niks voor betalen. Wat moeten zij ermee? Ergens anders een goeie prijs voor krijgen?
Door tess06
#2875024
niet als toevoeging van haar eten maar gewoon als weer eens een ander stukje gedroogde snack.
de biologische boerin zei dat aujeszki niet meer voorkomt in nederland dat ik het gewoon kon geven.
maar omdat ik twijfelde stel ik de vraag hier voordat ik zoiets aanschaf om jullie menig te horen.
Door Martine-Tom
#2875025
Op papier zou het kunnen maar ik zou het risico niet nemen er is zoveel wat je kan drogen dat ik niet aan varken zou beginnen  :)
Gebruikersavatar
Door Aurora Borealis
#2875072
Ik zou het niet geven en rauw al helemaal niet. gedroogt is een ander verhaal maar er zijn heel veel honden die heel erg aan de diarree ervan raken en behoorlijk gaan stinken en niet alleen uit hun bekkie  ;).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door