Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#28720
Zo mensen, kom net uit Hoogvliet en heb een voorraadje Bibi ingeslagen voor mijn Mozes.
Daar hebben ze ook schapepens.
Nu weet ik dat ik bij jullie gelezen heb i.v.m. schapepens dat deze dus minstens 3 weken in de vriezer moet liggen.
O jeminee, ben vergeten waarom , was er ergens een parasiet in of zo, nou in ieder geval vraag ik de verkoopster hoelang die pens in de vriezer al ligt, Hoezo vraagt ze, ik leg het dus uit.
Frons, frons, frons, met haar voorhoofd en vraagt waar heb u die informatie vandaan . Nou, van Barfplaats, o, zegt ze Natuurlijk Barfplaats ,dat zijn ook geen experts (!!!)
Geef het maar gerust hoor.is nieks mee aan de hand!
Ik vindt dit echt erg, en wil haar dan ook de info. over schapepens even mailen.

Waar stond het ookalweer mensen ???
Door Angelique
#28721
senadance schreef: Zo mensen, kom net uit Hoogvliet en heb een voorraadje Bibi ingeslagen voor mijn Mozes.
Daar hebben ze ook schapepens.
Nu weet ik dat ik bij jullie gelezen heb i.v.m. schapepens dat deze dus minstens 3 weken in de vriezer moet liggen.
O jeminee, ben vergeten waarom , was er ergens een parasiet in of zo, nou in ieder geval vraag ik de verkoopster hoelang die pens in de vriezer al ligt, Hoezo vraagt ze, ik leg het dus uit.
Frons, frons, frons, met haar voorhoofd en vraagt waar heb u die informatie vandaan . Nou, van Barfplaats, o, zegt ze Natuurlijk Barfplaats ,dat zijn ook geen experts (!!!)
Geef het maar gerust hoor.is nieks mee aan de hand!
Ik vindt dit echt erg, en wil haar dan ook de info. over schapepens even mailen.

Waar stond het ookalweer mensen ???
En jij denkt dat ze daar op zit te wachten ??? ???
Je kunt je de moeite besparen denk ik. :-\
Door roger
#28722
<< Nou, van Barfplaats, o, zegt ze Natuurlijk Barfplaats ,dat zijn ook geen experts (!!!)
Geef het maar gerust hoor.is nieks mee aan de hand!
Ik vindt dit echt erg, en wil haar dan ook de info. over schapepens even mailen.<<


tik eens "leverbot " in via bijvoorbeeld google en je bent er.


Gr.
Roger
Door Ordell
#28724
senadance schreef: Zo mensen, kom net uit Hoogvliet en heb een voorraadje Bibi ingeslagen voor mijn Mozes.
Daar hebben ze ook schapepens.
Nu weet ik dat ik bij jullie gelezen heb i.v.m. schapepens dat deze dus minstens 3 weken in de vriezer moet liggen.
O jeminee, ben vergeten waarom , was er ergens een parasiet in of zo, nou in ieder geval vraag ik de verkoopster hoelang die pens in de vriezer al ligt, Hoezo vraagt ze, ik leg het dus uit.
Frons, frons, frons, met haar voorhoofd en vraagt waar heb u die informatie vandaan . Nou, van Barfplaats, o, zegt ze Natuurlijk Barfplaats ,dat zijn ook geen experts (!!!)
Geef het maar gerust hoor.is nieks mee aan de hand!
Ik vindt dit echt erg, en wil haar dan ook de info. over schapepens even mailen.

Waar stond het ookalweer mensen ???
Naar wie had je het willen mailen dan?
Door Ordell
#28731
Oh.
Laatst gewijzigd door Ordell op za 06 dec 2003, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#28745
Ordell schreef: Oh.
Zo'n kort woord, en dan nog moeten verbeteren?? ;) ;D ;D ;D Ben zulke korte antwoorden ook niet van je gewend! ;)
Is het e-mailadres nog in gebruik?
Door ine
#28748
Paul_Barte schreef: Nou naaar de dierenzaak direkt, het email adres staat onder http://www.bibi.nl

En onder dit adres staat een bedrijf voor babyspullen ;) ;D
Word jij OPA? ;D ;D ;D
Door Jolly
#28779
senadance schreef: Zo mensen, kom net uit Hoogvliet en heb een voorraadje Bibi ingeslagen voor mijn Mozes.
Daar hebben ze ook schapepens.
Nu weet ik dat ik bij jullie gelezen heb i.v.m. schapepens dat deze dus minstens 3 weken in de vriezer moet liggen.
O jeminee, ben vergeten waarom , was er ergens een parasiet in of zo, nou in ieder geval vraag ik de verkoopster hoelang die pens in de vriezer al ligt, Hoezo vraagt ze, ik leg het dus uit.
Frons, frons, frons, met haar voorhoofd en vraagt waar heb u die informatie vandaan . Nou, van Barfplaats, o, zegt ze Natuurlijk Barfplaats ,dat zijn ook geen experts (!!!)
Geef het maar gerust hoor.is nieks mee aan de hand!
Ik vindt dit echt erg, en wil haar dan ook de info. over schapepens even mailen.

Waar stond het ookalweer mensen ???
Sena, ik heb ook van de bibi de schapenpens, maar geloof mij maar, deze hebben ze zelf al lang genoeg in de vriezer gehad hoor, anders gaan ze het je echt niet meegeven. Het zit toch verpakt in zakjes, die rare doorzichtige?

Echter verse pens, bijv bij een slachter vandaan, ja die moet je wel een tijdje laten liggen in de vriezer.
Door Paul_Barte
#28834
Ine schreef:
Word jij OPA? ;D ;D ;D
Ine, ben al 4x opa maar dan van beesten haha LOL.

FF zereneus.....bibi. nl is een zaak voor babyspullen..al jaren ;D ;D

Het adres voor voeding is http://www.bibidiervoeding.nl en dat is toch net ff iets anders :-\

Hoe ik dat weet............ ::)

Binnenkort staat de URL op de naam van BIbi en zal het een en ander worden veranderd.
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op zo 07 dec 2003, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#28835
P.S. Het advies voor VERSE schapenpens is.....EERST 3 WEKEN IN DE VRIEZER...... voor het uitsluiten van leverbot! ( al moet ik het eerste geval van besmetting nog horen)
Door Nelly
#28846
Paul_Barte schreef: P.S. Het advies voor VERSE schapenpens is.....EERST 3 WEKEN IN DE VRIEZER...... voor het uitsluiten van leverbot! ( al moet ik het eerste geval van besmetting nog horen)
Ik wilde net al vragen Paul, of een wolf die een schaap pakt, de pens ook eerst 3 weken in de vriezer stopt voordat-ie ervan eet. Oké, we zijn het erover eens dat de wolf niet altijd de pens en ingewanden zal eten, maar stel dat mijn wolf nu net wèl behoefte heeft aan een stukje pens. Weet je wat ik denk? Dat we met z'n allen een beetje té voorzichtig aan het worden zijn wat hondenvoeding bereft, een welvaartsverschijnsel, denk ik.
Grts, Nelly.
Door senadance
#28856
Oke, mensen, :o

het email adres voor bibi had ik inderdaad niet goed doorgegeven.
in ieder geval bedankt voor jullie raad. ;D


nou ja, maar babyspullen zijn ook leuk ::) ::) ::)
Laatst gewijzigd door senadance op zo 07 dec 2003, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~anna~
#29761
Nelly schreef: Ik wilde net al vragen Paul, of een wolf die een schaap pakt, de pens ook eerst 3 weken in de vriezer stopt voordat-ie ervan eet. Oké, we zijn het erover eens dat de wolf niet altijd de pens en ingewanden zal eten, maar stel dat mijn wolf nu net wèl behoefte heeft aan een stukje pens. Weet je wat ik denk? Dat we met z'n allen een beetje té voorzichtig aan het worden zijn wat hondenvoeding bereft, een welvaartsverschijnsel, denk ik.
Grts, Nelly.
laatst was het op t.v.witte herders gaan nooit achter de schapen aan het schijnt niet in ze te zitten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door