Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Juul
#2874384
Ik bestel ook regelmatig bij Degomeat. Heb ook altijd wel genoeg voor bezorging, meebestellen kan altijd. Wel graag dezelfde dag ophalen, ik zit in Nijverdal.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#2874583
Ik had je een PB-tje gestuurd maar hij staat niet in verzonden items.. en postvak UIT is er niet, dus ik hoop dat het wel gelukt is?  ???

En anders bij deze: mocht je binnenkort bestellen, doen we heel graag mee. 8)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2881526
Mocht er binnenkort nog iemand richting VSE gaan, ik wil graag bestellen!! Ik houd alles zoveel mogelijk zelf in de gaten, maar als ik een topic mis, willen jullie me even wakker maken?  :-*
Door saluki
#2884192
Dinsdag 11 maart  wil een bestelling laten  komen van degomeat en of best4dogs. Wil je mee bestellen kan dat met de code krolalm zelf bestellen en zelf betalen.

Ik woon in Almelo
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#2907803
Heeele grote schop. ;D

Binnenkort wil ik bestellen bij Degomeat maar wij komen nauwelijks aan de 30 euro over het algemeen, als we ook nog iets in de vriezer willen houden vooraf.  ;D Iemand die mee zou willen bestellen? We wonen in Vriezenveen. :)
Door saluki
#2908058
Ligaa schreef: Heeele grote schop. ;D

Binnenkort wil ik bestellen bij Degomeat maar wij komen nauwelijks aan de 30 euro over het algemeen, als we ook nog iets in de vriezer willen houden vooraf. ;D Iemand die mee zou willen bestellen? We wonen in Vriezenveen. :)
Volgende week wil ik weer bestellen bij dego.
Door Juul
#2912105
Korte termijn vraagje. Ik ga deze donderdag, morgen dus een bestelling plaatsen bij Kiezenbrink.
Levering is dan volgende week dinsdag 29 april.
Wil er iemand meebestellen? Ik kan wel aan het franco bedrag komen, maar bestel liever in wat kleinere partijen ivm Epke's eliminatie dieet.
Door Ieke-Meike
#2936991
Is er iemand die binnenkort een bestelling doet bij een webshop waarbij ook vis besteld kan worden? De vis is bijna op. Ik ben vooral op zoek naar witvis en zalm (lijf / kop). Wij wonen nabij Almelo.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2937360
Ieke-Meike schreef: Is er iemand die binnenkort een bestelling doet bij een webshop waarbij ook vis besteld kan worden? De vis is bijna op. Ik ben vooral op zoek naar witvis en zalm (lijf / kop). Wij wonen nabij Almelo.
Visboer in de buurt vragen om afsnijsel? Meestal krijg je het zo mee.
Door saluki
#2937789
Heel erg kort dag,.... er kan nog besteld worden bij Dego. Levering vrijdag in Almelo ik zelf al over de honderd euro dus ook een kleine bestelling kan.
Bestelcode krolalm, zelf doorgeven bij opmerkingen dat het bij moet worden geleverd en zelf betalen,.... uiteraard zonden de verzendkosten.
Door Ieke-Meike
#2938779
Mini's 3-tal schreef: Visboer in de buurt vragen om afsnijsel? Meestal krijg je het zo mee.
Die had weinig vanwege alle haring. Kreeg het kant en klaar binnen.

@ Saluki, ik zie je berichtje nu pas. Hier liep het dit weekend door ziekenhuisgedoe allemaal wat anders dan gepland. Gelukkig was er nog vis in de diepvries van de super ;)
Door Levi
#2941364
Zijn hier ook mensen die dicht bij Zwolle/Kampen of IJsselmuiden wonen? En wel eens bestellen bij Degomeat?? Ik deed altijd mee met een grote bestelling bij iemand uit de buurt, maar die stoppen ermee.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door