Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2707440
Ik ben bezig honden- en kattenvoer voor 2,5 maand Zweden in te pakken, en zou eigenlijk nog snel wat gemalen wild voor Sokjes willen bestellen. Helaas heeft Tierhotel momenteel alleen een wildvariant met gekookte aardappel erin: 2/3 deel is wildspiervlees en wildbotten, 1/3 deel is gekookte aardappel. Eet een kat zoiets? Of krijg ik dan een "brrrr mama, wat zet je me nóú voor"-look van m'n Sokkenkind? Hij is geen makkelijke eter, maar wel dol op wild.
#2707858
Annemarie Rijnveld schreef: ik vind het wel veel KH's voor een kat, en die zijn voor katten nog slechter dan voor honden....
Waarom probeer je niet bij Barfer's Wellfood te kijken of daar iets naar Bammes haar/zijn gading is...?
Dit is voor Sokjes. ;)

Ik wil bij TH bestellen omdat die ook de Kaninchenallerlei hebben waar ik de meeste diersoorten mee meng (anders lusten ze die niet), en met het oog op de bestelkosten en het aantal kilo's dat ik nog kwijt kan in de vriezer, kan ik niet én 28 kilo bij TH bestellen, en 28 kilo bij Wellfood. Overigens hebben die momenteel ook geen gemalen wildbotten.

Maar dat van die KH's, daar heb je wel een punt natuurlijk. Na ja, dan moet Sok maar een paar weken zonder z'n geliefde wildhapje. Voor de eerste 7 weken heb ik nog, dus hij zal het wel overleven. :biggrin2:
#2707894
Probleem opgelost: ik had een mailtje aan Tierhotel gestuurd, of ze nog ergens wat wild zonder aardappel in een verstoft hoekje hadden liggen, krijg ik prompt een mailtje terug: nieuwe wildproducten zijn zojuist op de website geplaatst, kunt u gewoon daar bestellen.

Dus meteen maar 15 kg voor het Sokkenkind besteld! Jippie! Tierhotel is echt eenzame klasse als het om service gaat!
#2708046
Anne in Duitsland schreef: Dus meteen maar 15 kg voor het Sokkenkind besteld! Jippie! Tierhotel is echt eenzame klasse als het om service gaat!
Lol, dan heeft je Sokkenkind meteen genoeg te eten voor de komende 3 jaar...

Ik was afgelopen mei eindelijk door mijn 5 kg. bio hühnchenhack én gemalem wild met bot van TH heen. Heeft exact een jaar geduurd, heb ik wel gesmokkeld door 3 rollen te drogen ;)
#2712685
Ff domme vraag, ik altijd denken: Tierhotel= kattenpension, maar als ik deze conversatie lees lijkt het alsof het een nog niet door mij ontdekte rauw-vlees hemel is??

En nu een mogelijk antwoord voor het welzijn van Sokjes:

Men neme een geweer en een hengel mee, schiet een Moose en vang een vette zalm en klaar is alles voor 2.5 maand
#2712724
Elise Lecarme schreef: Ff domme vraag, ik altijd denken: Tierhotel= kattenpension, maar als ik deze conversatie lees lijkt het alsof het een nog niet door mij ontdekte rauw-vlees hemel is??

En nu een mogelijk antwoord voor het welzijn van Sokjes:

Men neme een geweer en een hengel mee, schiet een Moose en vang een vette zalm en klaar is alles voor 2.5 maand
Woon jij in Duitsland? Das Tierhotel, Barfer' Wellfood, Frostfuetter Perleberg, Tackenberg, om er maar enkele te noemen :biggrin2: allen rauw-vlees hemeltjes.
#2872304
Elise Lecarme schreef: Nee, maar was bergsporter en BEN bourgondier lol
Waha, ik zie je post uit juli nu pas!

Inderdaad, Tierhotel is geen kattenpension! ;D Het is wat mij betreft de meest complete en goedkoopste aanbieder van vers voer in Duitsland. Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee. Ze hebben naast een uitgebreid assortiment barfproductej ook heel duidelijke gemalen producten: gemalen kalkoennekken, gemalen kippennekjes, gemalen hele biokippen, gemalen konijnenkoppen met spiervlees, etc. Je moet het dus zelf compleet maken door die producten te combineren, maar da's totaal niet moeilijk.

Maar dat had je waarschijnlijk in driekwart jaar zelf ook allemaal al uitgevogeld! :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door