Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2857758
K'eyush krijgt runderstrot en de eksters komen kijken of er nog wat te jatten valt...
Lang filmpje, maar ze komen echt heel dichtbij....

(hopelijk doet 't filmpje het en is het voor iedereen zichtbaar)...
Laatst gewijzigd door Malamoods op do 23 jan 2014, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#2861215
Het verbaast mij echt dat de Eksters zo dichtbij mogen komen. Gaaf!
In de boom hiernaast zitten Ekster nesten. Als Laantje in de zon zit en er komt zo'n brutale kip aan gaat ze altijd even kijken
en het zwart-wit hipt dan snel het balkon weer af.
Laatst gewijzigd door Neally op di 28 jan 2014, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#2871114
Eksters zijn raren dieren  ::)

Zo heb ik Femke ooit laten blijven toen ik aan het wandelen was, ik wou even gaan kijken naar een monument waar geen honden mochten komen.
Ze lag nog in mijn zicht veld en toen ik weer naar haar op keek na even het monument te hebben bewonder was er tot mijn verbazing een ekster bezich de haren uit haar staart te trekken  :o

Stomme doos bleef gewoon zitten met opgetrokken lipjes  ::)
Eksters weten heel goed hoe ver ze kunnen gaan bij mensen en dieren en ze zijn rond uit gewoon super brutaal  :biggrin2:
#2877922
[quote="Annemarie Rijnveld"]
;D schitterend!!! Wat een hondsbrutale ekster, joh, hij pikt hem gewoon in zijn kont, hahaha.
[/quote]

Volgens mij pikt ie vlak naast K'eyush iets van de grond. Maar het is moeilijk te zien. En ja, heeeeeeeel brutaal zijn ze! Vandaag hertenribben gevoerd met kalkoenvlees. Nou, de eksters waren er als de kippen bij om 'n stukkie vlees te komen pikken.  ;D
Eksters komen hier vertellen dat 't etenstijd is.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door