Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jerry@karina
#2868852
Ik geef/gaf Jerry Doils visolie door zijn eten ivm zijn nierproblemen...

maar hij vind zijn eten niet 'te pruimen' als ik de visolie er door heen doe.. :-[

weten jullie een goede visolie capsule, die ook goed is voor zijn nierprobleem..??

Een capsule kan ik nog verbloemen door iets lekkers erom heen te doen.. ::)

Ik kan de visolie ook dmv een spuitje in zijn bekkie spuiten, maar ja..dat vind ik ook niet echt leuk voor hem..

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. :(
Door Lizzy
#2869001
Jerry@karina schreef: Dank je, en hoeveel zou jij er dan geven..Jerry weegt 10 kilo..

Moet hij er ivm zijn nierproblemen elke dag eentje..of zou je het minder geven??
Het hangt er vanaf welke van de visolie je koopt. Van Solgar heb je al 2 soorten. Waarvan je van de ene (als mens) 1 capsule per dag moet innemen en de ander 2. Stel je koopt de visolie waarvan je er 1 per dag moet innemen (als mens), dan is 1 capsule per dag voor jouw hondje van 10 kg misschien wat veel. Dan zou je er bijv. 4 of 5 keer per week 1 kunnen geven. Als je een visolie koopt waarvan je er als mens 2 van moet innemen per dag, kun je Jerry er best 1 per dag geven. Dan moet je wel even kijken of hij geen diarree krijgt hoor.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door