Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#2867465
In het donker 's avonds vind ik het bepaald geen prettig idee. Zeker als je met drie honden loopt. Mijn man werd vanmiddag toen hij de honden uitliet aangesproken door 2 agenten op de fiets, om hem te waarschuwen. Ze lieten hem die foto zien, die hadden ze bij zich. Dat vind ik dan wel weer positief, ze zijn er mee bezig.
Door sella
#2867780
Bah ik hoop dat dit de enige was en dat er verder geen slachtoffers vallen onder de honden.
Wat heb je toch een rare mensen :-X
Door Summerditches
#2867858
Hoe verzin je zoiets..er zal iets vreselijks aan iemand knagen maar je hebt toch echt een gat in je hoofd om het zo op te lossen..
En te simpel om te bedenken dat bijna alle irritaties die iemand van / over honden kon hebben toch echt door de baasjes opgelost moet worden..
Er is bij ons een allerliefst speeltuintje, openbaar, naast een gymzaal waar veel van die kleine kindjes op gym zitten..die hoppen dan voor en na de gym nog ff door het speeltuintje..op weg naar de honduitlaat plaats bij ons in de buurt moet een groot deel van de buurt door / langs dit speeltuintje..daar liggen werkelijk waar dagelijks wel 3 of 4 hele grote hopen stront..dan durf ik daar bijna niet langs omdat mijn "grote hond"..als hij niet zou barfen wel in staat zou zijn om dit soort hopen los te laten 8)..Ik moet eerlijk zeggen..dan denk ik best wel eens ..als je niets met dieren hebt wat zal je dan een hekel aan honden hebben als je kleine kindje tot de enkels onder de poep zit.....ik ben als hondenbezitter zelfs instaat om daar een dag op een bank te gaan zitten en eens flink met de eigenaar te gaan praten..je moet voor iedere honden frustratie toch echt bij de baas zijn..maar die gaat vast die worst niet opeten.. >:( >:(
Gebruikersavatar
Door pike
#2867912
Ik heb ook al zitten denken, als iedereen gewoon de poep opruimde zou je dit soort situaties misschien niet hebben. I.h.a. is het ook nog eens vaak zo dat je een grote bek krijgt als je iemand vraagt om op te ruimen. Of om aan te lijnen. Laat niet weg dat dit natuurlijk niet de manier is om het probleem op te lossen. De honden kunnen er niets aan doen, alleen de bazen.
Vanochtend dus weer goed de bodem lopen scannnen. Een mevrouw was flyers in de brievenbussen aan het stoppen van huizen waarvan ze wist dat er honden wonen.
Gebruikersavatar
Door pike
#2881575
Vanmiddag vond ik dus zelf een stukje worst, met een heel klein vishaakje erin. Bij mijn buren voor de heg  :-X
Ik ben dus eerst bij de buren langs gegaan om te waarschuwen, vervolgens verderop in de straat, de overbuurman, 3 huizen verder, 4 huizen verder, op weg naar de volgende eigenaar vond ik er nog een langs een schutting, daar zat zo'n drietand in net alsop de foto van de eerste melding  :-X >:( :'( 
Alles naar het politiebureau gebracht, maar ja, wat kunnen ze ermee? De dierenpolitie is er mee bezig. Tja, wat doen ze dan??
Sinds gisteravond heb ik een zieke hond, kan er geen vinger opleggen, ik dacht zal wel een virussen zijn, maar na zo' n vondst ga je gelijk twijfelen. Zou hij misschien ergens in zijn lijf...? dus na het politiebureau doorgereden naar de da om de hoek. wat zijn de mogelijke symptomen? Tja, daar kwam ik ook niet veel verder mee.
Bahbahbah waarom doet iemand zoiets? Je durft amper nog met de honden de straat op te gaan.  :'(
Door saskia37
#2881592
He gatverdamme, tja waarom doet iemand zo iets, ik zou het niet weten :'( :-X er zijn helaas veel lijpo's die vrij rond lopen :-\
Veel sterkte met de zieke :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door