Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2865759
Hallo allemaal,

Ik heb gister het vorige baasje van onze Levi voor het eerst op bezoek gehad en hij is heel blij zoals "zijn"hond het doet op barf en aan de hand daarvan is hij gestopt met brok. Daar was ik blij om maar toen hij vertelde dat zijn 2 hondjes nu blikjes vlees krijgen van de aldi dacht ik  :( Ik weet dat het met de beste bedoeling is gedaan, maar barf geven ziet deze man niet zitten hij is al 70 dus stelde ik voor om KVV te geven, hij heeft 2 kleine hondjes (er zit jack russel in dat is zeker)gevonden op straat in servie afgelopen zomer en die een nieuw thuis geboden.

Nu is mijn vraag wat vinden jullie een goede KVV, ik heb daar geen ervaring mee en ik heb beloofd de beste man te helpen. Gister al een doos vol gedroogde kippennekken, kippentips, luchtpijp, knars en 2 strotten mee gegeven zodat hij deze als snack kan geven in plaats van alle dozen hondenkoekjes. Hij had dus ook 3 dozen vol bij voor onze honden :-[, heb hem hartelijk bedankt maar ik denk dat ik ze toch maar naar een asiel breng. ;)

Alle suggesties en opmerkingen zijn welkom.

alvast bedankt conny

ps hij woont in almelo dus als er mensen zijn in die omgeving en tips hebben, graag. ;D
#2865955
Dat is vaak ook afhankelijk van het dier. Ik denk dat als hij begint met smuldier uit de supermarkt hij al een grote stap vooruit zet. Erg laagdrempelig en de meeste honden vinden het erg lekker. 
Door M@rina
#2866857
Voor deze meneer zou ik Darf aanbevelen. ff kijken of hij er een beetje makkelijk aan kunt komen. maar waarom:
1. het is compleet (bevat 4 diersoorten)
2. het is biologisch
3. het is betaalbaar 17,- voor 5 kg.
4. het is in handige schijven van 200 tot 250 gram verpakt in een doos van 5 kg (makkelijk bij twee kleine hondjes)

Kwestie van in de bak mikken wat de hondjes nodig hebben en klaar. als hij wt avontuurlijker wordt kan hij eventueel nog andere diersootmixen gaan voeren van Darf.  Dit is 100% beter dan de troep die nu gegeven wordt.
#2867236
[quote="aurora borealis"]
dankjewel voor de reacties, ik heb het doorgegeven aan hem en ook de site van degomaet en daar was hij helemaal weg van en gaat nu een vriezertje kopen en vlees bestellen.  ;D ;D
[/quote]

Kijk, dat lezen we graag hier! :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door