Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2866977
Angelique schreef: Oh ja, dat is zooo irritant. Het is tegenwoordig al een uitkomst dat je streetview hebt. Blijkt dat " landelijk gelegen" ineens midden in het durp te zijn.
Oh ja, zo een hebben wij gehad in Exloo (lees: bijna 12 jaar geleden).  ;D 
Vrijstaand, hartstikke leuk huisje op de foto's.  8)
Bleek het midden in het centrum, direct naast het plaatselijke hotel/cafe/restaurant te liggen. Nou nee, laat maar.  :-X 
Gelukkig kwamen we er achter voordat er een bezichtiging gepland stond.  :D
Door Pluto
#2866984
Het is allemaal zo afhankelijk van factoren, nadat mijn vader overleed heeft mijn ouderlijk huis bijna 4 jaar te koop gestaan. Gelukkig hadden wij na 1 jaar de mogelijkheid om het aan een investeerder te verkopen en hadden wij er geen last meer van.
Maar het blijkt een lastig te verkopen huis te zijn, het ligt in een klein dorp en er is 0,0 animo voor. Nadat het uiteindelijk gekocht werd door een jong stel staat het nu alweer bijna 4 jaar te koop, het stel dat er in woonde heeft elders zelf een ander huis gebouwd en de mazzel die ze hadden is dat na hun scheiding ze in ieder geval allebei een dak boven hun hoofd hebben.

Stond het niet in mijn geboortedorp maar hier in Deurne dan deed ik morgen nog een bod.

http://www.funda.nl/koop/neerkant/huis- ... broek-8-b/
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2866993
Het is alweer 6 jaar geleden dat wij ons huis te koop zetten. Net voor de crisis op de huizenmarkt, de makelaar toendertijd zou het binnen een paar maanden makkelijk verkocht hebben... Best wat bezichtigingen gehad toen, maar net geen mensen die het kochten. Toen kwam de crisis, en een jaar daarna hebben we de makelaar afgekocht (dat moet in Duitsland) en het huis verhuurd omdat we de dubbele lasten niet meer op konden brengen.
De huurders zijn er nu alweer een hele tijd uit, en hebben een grote puinzooi achtergelaten  :(
Nu zijn we weer bijna klaar met opknappen, en is het weer het mooie huis wat we 5,5 jaar geleden verlieten voor onze vervallen boerderij met weiland in het noorden.

We weten bijna niet beter meer dan dat we 2 huizen hebben. Momenteel staat het niet te koop, maar als de puntjes weer op de i gezet zijn mag er een makelaar foto's komen maken en zijn stinkende best gaan doen om het te verkopen.

Het is echt zo'n heerlijk huis, veel ruimte, garage, mega-tuin, fijne buren, winkel en ov op loopafstand, echt heerlijk.  De enige reden dat wij gegaan zijn, is dat er geen weiland bij zit. Snap echt niet waarom het niet verkoopt...  :-\
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2867000
Kim_S schreef: Het is alweer 6 jaar geleden dat wij ons huis te koop zetten. Net voor de crisis op de huizenmarkt, de makelaar toendertijd zou het binnen een paar maanden makkelijk verkocht hebben... Best wat bezichtigingen gehad toen, maar net geen mensen die het kochten. Toen kwam de crisis, en een jaar daarna hebben we de makelaar afgekocht (dat moet in Duitsland) en het huis verhuurd omdat we de dubbele lasten niet meer op konden brengen.
De huurders zijn er nu alweer een hele tijd uit, en hebben een grote puinzooi achtergelaten  :(
Nu zijn we weer bijna klaar met opknappen, en is het weer het mooie huis wat we 5,5 jaar geleden verlieten voor onze vervallen boerderij met weiland in het noorden.

We weten bijna niet beter meer dan dat we 2 huizen hebben. Momenteel staat het niet te koop, maar als de puntjes weer op de i gezet zijn mag er een makelaar foto's komen maken en zijn stinkende best gaan doen om het te verkopen.

Het is echt zo'n heerlijk huis, veel ruimte, garage, mega-tuin, fijne buren, winkel en ov op loopafstand, echt heerlijk.  De enige reden dat wij gegaan zijn, is dat er geen weiland bij zit. Snap echt niet waarom het niet verkoopt...  :-\
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou, en iedereen die z'n huis te koop heeft staan.


Hier in het durp staat ook veel te koop, en het loopt voor geen meter.  :( 
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2867001
De makelaar die wij hadden bij de verkoop van ons huis in Klijndijk moet je zeker NIET hebben. Kan er wel een boek over schrijven.
Wat een akelig mannetje bleek achteraf, had meer op met de kopers dan met degenen die hem ingehuurd hadden. >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867004
-Annemarie- schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou, en iedereen die z'n huis te koop heeft staan.


Hier in het durp staat ook veel te koop, en het loopt voor geen meter.  :(
Hier ook, Nieuw Weerdinge staat op de 3de plaats van de Gemeente Emmen wat betreft het grootste aandeel te koop staande huizen. Ruim 10% staat te koop hier.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867005
MargaS schreef: De makelaar die wij hadden bij de verkoop van ons huis in Klijndijk moet je zeker NIET hebben. Kan er wel een boek over schrijven.
Wat een akelig mannetje bleek achteraf, had meer op met de kopers dan met degenen die hem ingehuurd hadden. >:(
Geef mij eens een naam per pb als je wilt  :)
Door eelke
#2867006
Angelique schreef: Mwah, valt mee denk ik, het scheelt wel wat, maar scherp inzetten, dan moet je wel flinke verschillen maken. Maar ik moet er niet aan denken om zelf bezichtigignen te moeten doen...bllll
Nee dat lijkt me ook niks.
En je moet ook net maar kunnen dan steeds...veel kijkers willen toch overdag.

Het kijker klaar maken is al zo'n klus...iedere keer zat ik weer met de wasmand en de kat bij oma op visite te wachten op het sein 'huis vrij' zodat ik weer terug kon...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867009
Kim_S schreef: Het is alweer 6 jaar geleden dat wij ons huis te koop zetten. Net voor de crisis op de huizenmarkt, de makelaar toendertijd zou het binnen een paar maanden makkelijk verkocht hebben... Best wat bezichtigingen gehad toen, maar net geen mensen die het kochten. Toen kwam de crisis, en een jaar daarna hebben we de makelaar afgekocht (dat moet in Duitsland) en het huis verhuurd omdat we de dubbele lasten niet meer op konden brengen.
De huurders zijn er nu alweer een hele tijd uit, en hebben een grote puinzooi achtergelaten  :(
Nu zijn we weer bijna klaar met opknappen, en is het weer het mooie huis wat we 5,5 jaar geleden verlieten voor onze vervallen boerderij met weiland in het noorden.

We weten bijna niet beter meer dan dat we 2 huizen hebben. Momenteel staat het niet te koop, maar als de puntjes weer op de i gezet zijn mag er een makelaar foto's komen maken en zijn stinkende best gaan doen om het te verkopen.

Het is echt zo'n heerlijk huis, veel ruimte, garage, mega-tuin, fijne buren, winkel en ov op loopafstand, echt heerlijk.  De enige reden dat wij gegaan zijn, is dat er geen weiland bij zit. Snap echt niet waarom het niet verkoopt...  :-\
Heb je dan een NL makelaar of een duitse? En zet je 'm b.v. zelf ook op MP ofzo?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867013
eelke schreef: Nee dat lijkt me ook niks.
En je moet ook net maar kunnen dan steeds...veel kijkers willen toch overdag.

Het kijker klaar maken is al zo'n klus...iedere keer zat ik weer met de wasmand en de kat bij oma op visite te wachten op het sein 'huis vrij' zodat ik weer terug kon...
Ik zie me al helemaal zitten in het bos met 7 honden in de regen  :biggrin2: "huis vrij"  :biggrin2:
Door eelke
#2867021
Angelique schreef: Ik zie me al helemaal zitten in het bos met 7 honden in de regen  :biggrin2: "huis vrij"  :biggrin2:
Ja, je zal wel moeten... god wat ben ik blij dat we daar vanaf zijn...
Paarden naar de wei, daarna meteen alles buiten aanvegen en stallen schoonmaken. Kippen die scharrelden? Alle stront ruimen en kippen opsluiten. Binnen alles stofzuigen want kat. En da's dan alleen de beestenboel, dan heb ik het nog niet over de tuin die er bij zat of het huis zelf...  :-\
Hopen dat ik op tijd terug naar huis kon want naar het werk met de kat en de wasmanden is niet handig. Makelaar die dan vergeet te bellen...

En we wilden er absoluut niet weg, dus dan is alles wat je moet doen dubbel zo zwaar. Mijn zusje en ik hadden eerst echt wel de neiging om die voorbereidingen slecht te doen zodat het niet snel verkocht zou worden...

We hebben wel 1 keer gehad dat er een uur van te voren hadden afgebeld, mijn zusje en ik waren toen zo pissed dat we de keuken hebben gelaten voor wattie was, kranten op tafel, vaat op het aanrecht, echt een zooi. Vervolgens wel weggegaan omdat we ergens af hadden gesproken. De makelaar was wel gewoon binnen gestapt, die was niet op de hoogte gebracht door het kantoor dat er geen kijkers waren gekomen. Die was zich rotgeschrokken  :biggrin2:
Oh en met foto's maken flikkerde hij bijna van de trap omdat de laatste trede minder hoog was dan de rest, en zat de hele rug van zijn zwarte pak onder de kattenharen van de bank  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2867024
Angelique schreef: Heb je dan een NL makelaar of een duitse? En zet je 'm b.v. zelf ook op MP ofzo?
Wij hadden eerst een NL makelaar. Toen een duitse. Toen dus geen meer.
Laatst een andere NL makelaar op bezoek gehad, en dat was echt 3x niks. Wij moesten zelf de vraagprijs bedenken, en hij kon heeeel goed foto's maken dus het maakte niet uit dat we nog niet klaar waren met klussen  ::) :crazy2:
Die wordt het dus duidelijk niet  :biggrin2:

Zelf op MP zetten hebben we een paar jaar geleden ook gedaan, toen 0,0 reactie op gehad. Maar wil het wel weer proberen binnenkort.
Angelique schreef: Ik zie me al helemaal zitten in het bos met 7 honden in de regen  :biggrin2: "huis vrij"  :biggrin2:
Als je die nou in je Sory laat zitten mag je hier wel een bakkie komen doen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867039
Kim_S schreef: Wij hadden eerst een NL makelaar. Toen een duitse. Toen dus geen meer.
Laatst een andere NL makelaar op bezoek gehad, en dat was echt 3x niks. Wij moesten zelf de vraagprijs bedenken, en hij kon heeeel goed foto's maken dus het maakte niet uit dat we nog niet klaar waren met klussen  ::) :crazy2:
Die wordt het dus duidelijk niet  :biggrin2:

Zelf op MP zetten hebben we een paar jaar geleden ook gedaan, toen 0,0 reactie op gehad. Maar wil het wel weer proberen binnenkort.

Als je die nou in je Sory laat zitten mag je hier wel een bakkie komen doen  :biggrin2:
Met z'n 7en in 1 auto is ook voor de Sorie wat veel hoor  :biggrin2: Denk om die oudjes maar de trimsalon in te schuiven  :biggrin2: en dan naar het bos bakkie doen bij Kim met de anderen  :biggrin2:

Dat schiet idd niet op zeg, als die dat nog niet eens doet, wat dan wel. Geen idee hoor of mP helpt, maar ik dacht,a ls je een duitse makelaar hebt dat dan je bereik in NL kleiner is.  Maar je kan hier ook zelf makelaren met een makelaar achter de hand. Dan sta je in ieder geval ook op funda.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door