Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Wicka
#2866686
Ik kreeg net bij de visboer een kabeljauw kop mee (niet een hele grote hoor) met graat. Kan ik dat gewoon voeren? Wicka eet vaker vis en zalmkop.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2866717
Ja dat kan. Wel even rekening houden met het feit dat een kleine kabeljauwkop significant harder kan zijn dan een veel grotere zalmkop.

Hier vonden ze die dingen niet te knagen  :-X
Door Wicka
#2868589
Aha, dat beloofd wat  ??? Ik ga het van het volgende week proberen en we zullen zien
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2871799
Duke heeft ook een keer een flinke kabeljauwkop op. Hij stond eerst een beetje raar er naar te kijken. Maar hij vond het wel lekker en heeft hem ook helemaal op. Het was vorige zomer en ik heb er wel constant bij gezeten met een krant om de vliegen weg te jagen. Ik schrok wel even. Op een gegeven moment zag ik een witte schilver op de grond liggen. Toen ik die nakeek, dacht ik dat het een stuk kies van Duke was. Later zag ik er nog eentje. Bleken de tanden van die kabeljauw te zijn. Die had Duke netjes laten liggen en dat was maar goed ook, want vlijmscherp.
Door anneliesdj
#2872594
Kabeljauwkoppen worden hier met smaak gegeten, ze zijn hard, maar dat is een zalmkop ook en zo zijn ze er tenminste even zoet mee.
Door Wicka
#2874027
De kop is schoon op! Niets geen getreuzel, lekker knabbelen en nu uitbuiken voor de houtkachel  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door