Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2866475
Ik wil heel heel heel graag weg uit Goes, maar ja, zie maar eens een huis in de randstad te krijgen, en verhuizen is ook niet gratis...
Dus in een overmoedige bui mijn huis op een ruilsite gezet, niks verwachtend...krijg ik vanmorgen ineens een mail van iemand die in Rotterdam woont en dolgraag naar Zeeland wil  :biggrin2:

Zij woont vlakbij Rotterdam Alexandrium in een ruime en nette portiekwoning, even buurt wat bekeken, kosten vergeleken en het is nog haalbaar ook  :)
Volgende week zaterdag komt ze hier kijken, nu maar hopen dat zij mijn huisje en buurt ook leuk vind. Oh het zou zooooooooo gaaf zijn!!!

(Dromen mag he?  :biggrin2:)
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op di 04 nov 2014, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2866477
Wat gaaf! Ik ga duimen voor je!  :-*

Zoekt iemand toevallig nog een fantastisch groot huis met hele grote tuin net over de grens bij Nijmegen?  ::)
Ik hoef er geen huis voor terug  :biggrin2:
Door Antonia
#2866485
Wat een goed idee! En fijn dat je al zo snel een reactie hebt, ik duim voor je dat het wat wordt.

Ik ga gelijk kijken of dat ook een optie is voor mijn huis, dus mocht er iemand willen verhuizen naar de provincie Groningen:

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/

Mag ik van jou het adres van die ruilsite?
Laatst gewijzigd door Antonia op di 04 feb 2014, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#2866493
Aan de buurt waar je nu woont kan het liggen, volgens mij; da's toch een heerlijk knus hoekje daar? Met het centrum om de hoek!

Ben benieuwd wat het gaat worden. Spannend!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2866499
Antonia schreef: Wat een goed idee! En fijn dat je al zo snel een reactie hebt, ik duim voor je dat het wat wordt.

Ik ga gelijk kijken of dat ook een optie is voor mijn huis, dus mocht er iemand willen verhuizen naar de provincie Groningen:

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/

Mag ik van jou het adres van die ruilsite?
Als ik naar Groningen wilde, kocht ik direct jouw huis Tonny. Zo mooi!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2866500
Nou Martine..., ik ben benieuwd! Kan ik een keer komen theedrinken als ik naar Nynke ga. Moet zij maar op J&J passen. :biggrin2:
Door Lonaa
#2866501
Pauline schreef: Als ik naar Groningen wilde, kocht ik direct jouw huis Tonny. Zo mooi!
Hier sluit ik me direct bij aan!

Martine, ik hoop dat het werkt voor je!
Door Nadia
#2866507
Nou ik sluit me ook aan!! Wat een prachtig huis!!! Groningen is me toch net iets uit de richting.. Maar ohh meennn wat een huis!
Dat zal niet lang te koop staan denk ik!
Door miik
#2866509
Ik zou het heeeeel leuk vinden als je wat dichterbij komt wonen !!!
Dus ja, ik ga duimen dat het wat wordt ! :-*
Door Lil
#2866511
lauraV schreef: maar zijn dat dan huur of koopwoningen?
Dat vraag ik me ook af. Zou dat met mijn koopwoning niet durven. Voor je het weet heb je enorm waardeverlies als iemand niet netjes ermee omspringt en wie betaald de kosten van het onderhoud etc.
Door Antonia
#2866513
Anne in Duitsland schreef: Aan de buurt waar je nu woont kan het liggen, volgens mij; da's toch een heerlijk knus hoekje daar? Met het centrum om de hoek!

Ben benieuwd wat het gaat worden. Spannend!
Helaas speelt de omgeving in de beeldvorming wel degelijk een rol. Loppersum met het probleem van de aardbevingen ligt hier 25 km vandaan en alhoewel ik er hier gelukkig geen last van heb wil blijkbaar niemand verhuizen naar Oost-Groningen  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door