Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#286517
kan iemand mij hier misschien wat meer over vertellen en is er misschien iets wat je kunt geven, bv homeopatisch om het herstel te bevorderen?
Door Lizzy
#286532
Oh ja, zeker, Hepar Sulfuris. In een lage potentie bevordered het de rijping van het abces en in hogeren potenties bevorderd het het opdrogen van het abces.
Door danielle1980
#286535
Lizzy schreef: Oh ja, zeker, Hepar Sulfuris. In een lage potentie bevordered het de rijping van het abces en in hogeren potenties bevorderd het het opdrogen van het abces.
tja ik zou niet weten wat beter zou zijn dan,want ze heeft een grote schijf en volgens de da moet eerst alle troep eruit.
waar kun je het verkrijgen en van welk merk is het?
Door Lizzy
#286539
danielle1980 schreef: tja ik zou niet weten wat beter zou zijn dan,want ze heeft een grote schijf en volgens de da moet eerst alle troep eruit.
waar kun je het verkrijgen en van welk merk is het?
Dus het abces moet eerst open? In dat geval twijfel ik of je met een lage potentie moet beginnen (D3) of dat je met een hogere potentie moet beginnen (D12). Ik zou even een homeopathisch dierenarts raadplegen over de potentie. Een hom. dierenarts heeft het in huis. Misschien heeft de drogist het ook in huis en anders moet je het bestellen bij de apotheek. Merk: bijv. VSM.
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 22 mar 2005, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#286587
danielle1980 schreef: essie
ach gossie.....sterkte... :-*
ik hoopte op een hond van een vriendin ofzo... ;)
Door danielle1980
#286589
gonny schreef: ach gossie.....sterkte... :-*
ik hoopte op een hond van een vriendin ofzo... ;)
nee helaas.
gister zagen we een bult bij essie, omdat ze loops is controleren we dr heel erg goed, dus we weten zeker dat ie er de dag ervoor nog niet zat.
ze heeft m nu zelf kapot gebeten :-X
in de natuur zo dat vaker voorkomen zei de da, maar we zijn toch gelijk naar de da gegaan vanochtend, we schrokken ons kapot het ziet er niet uit. :'(
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 22 mar 2005, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door