Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2864828
Ik heb even een vraag over
onze Djaidy golden pup)  van 23 weken

Ik barfen nu ongeveer 2 maanden en dat gaat erg goed

gisteravond was ze ineens heel erg aan de diarree en vanacht 2 keer opgestaan om snel naar buiten te laten
vandaag is het echt spuitwerk zo dun en wel een paar keer per dag heel zielig
verder is ze niet ziek speelt eet drinkt dus het zal aan het barfen liggen
soms geageerd ze nog wisselend ergens op

ze heeft gister voor de eerste keer parelhoen-karkas gekregen dus dan zou je geneigd zijn te denken dat het daar aan ligt

verder runder snijdsel - eendehart - runderpens worteltjes - ( maar dit heeft ze allemaal vaker gehad en gaat altijd goed) 

Mijn vraag nu hebben jullie enig idee wat ik nu kan geven ,

vandaag heb ik ze even degomeat compleet gegeven omdat ze voorheen hier het goed op deed en een hard gekookt ei omdat ik dit had gelezen dat dit goed was voor diaree bij honden

maar ik heb het idee dat ik nu eigenlijk maar aan het aan rommelen ben,want twijfel of ik wel het goede doe
wat kan ik nu geven om het weer stabiel te krijgen??

alvast hartelijk dank
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op za 01 feb 2014, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2864996
shadowhome schreef: Ik heb even een vraag over
onze Djaidy golden pup)  van 23 weken

Ik barfen nu ongeveer 2 maanden en dat gaat erg goed

gisteravond was ze ineens heel erg aan de diarree en vanacht 2 keer opgestaan om snel naar buiten te laten
vandaag is het echt spuitwerk zo dun en wel een paar keer per dag heel zielig
verder is ze niet ziek speelt eet drinkt dus het zal aan het barfen liggen
soms geageerd ze nog wisselend ergens op

ze heeft gister voor de eerste keer parelhoen-karkas gekregen dus dan zou je geneigd zijn te denken dat het daar aan ligt

verder runder snijdsel - eendehart - runderpens worteltjes - ( maar dit heeft ze allemaal vaker gehad en gaat altijd goed) 

Mijn vraag nu hebben jullie enig idee wat ik nu kan geven ,

vandaag heb ik ze even degomeat compleet gegeven omdat ze voorheen hier het goed op deed en een hard gekookt ei omdat ik dit had gelezen dat dit goed was voor diaree bij honden

maar ik heb het idee dat ik nu eigenlijk maar aan het aan rommelen ben,want twijfel of ik wel het goede doe
wat kan ik nu geven om het weer stabiel te krijgen??

alvast hartelijk dank
Het heest als de pest! Ik zou gewoon eten geven zonder vleesbot zolang ze wil eten. Je kunt wat gemalen eierschaalpoeder in plaats van bot geven. Of je moet het bot malen, dat kan ook. En verder wat probiotica en Okugest van VSM. En zorgen dat ze goed blijft drinken!
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2865266
kiara schreef: okugest er heerst een soort griep bij honden kan het ook zijn
Ze  is verder helemaal niet ziek , speelt - eet drinkt maar alleen hele dunne spuitpoep zeg maar
het is vandaag echt veel beter gelukkig
dank je wel voor het mee denken
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2865269
Lizzy schreef: Het heest als de pest! Ik zou gewoon eten geven zonder vleesbot zolang ze wil eten. Je kunt wat gemalen eierschaalpoeder in plaats van bot geven. Of je moet het bot malen, dat kan ook. En verder wat probiotica en Okugest van VSM. En zorgen dat ze goed blijft drinken!
IK ben HEEL blij met je antwoord, had het gelezen en heb eierschaalpoeder gegeven en probiotica
ook elke keer drinken even in een ander klein bakje of beker omdat ze dat leuk vond en steeds even moest proberen daaruit te drinken

en na dit gegeven te hebben heeft ze een uur haar poep opgehouden en daarna nog langer dus ik hoopte zo dat het beter zou gaan
en nu net gepoept en het is een smeuig drolletje en is haar drang  gestopt

ECHT DANK JE WEL HIERVOOR ik maakte me zoveel zorgen ben er vannacht weer een paar keer uit geweest omdat ze het niet op kon houden maar na deze dingen te doen is het vandaag echt heel veel beter pfff

fijn dat er zo een oplossing gevonden is voordat ik naar de dierenarts moest ik durf met een pup niet zo lang te wachten 
TOP thanks groetjes Ingrid
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door