Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door lauraV
#2856631
gisteren opruiming in de vriezer gehad en kwam wat pangiafilet tegen dus meteen op de droger gedaan ....
vandaag met uitlaten gebruikt voor beloningssnacks
af en toe neem ik zelf ook een hapje en bemerkte dat de vis door drogen erg zout was .....

ben ik nou de enigste malloot die af en toe een hapje neemt :biggrin2:?
( wel altijd van vlees/vis voor menselijke consumptie  ;) )
wisten jullie dat als je vis voert als gedroogde snack dat het vissie wel heel zout kon zijn?

ben benieuwd of ik medemaloten ken  ::)
Gebruikersavatar
Door nova
#2857027
ahum, nee,  zalmhuiden,  fazantpoten,  konijne-oren staan niet echt op mijn menu, om over  gedroogde pens maar te zwijgen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2858256
daarom had ik er ook vlees/vis voor menselijke consumptie bijgezet  :D
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2859694
lauraV schreef: ben benieuwd of ik medemaloten ken ::)
Nog steeds geen medemaloten gevonden ? :o

Het is tot nu toe nooit in me opgekomen om ervan te proeven maar moet dan ook toegeven dat ik geen vlees of vis droog die geschikt is voor menselijke consumptie.

Paardensnoepjes daar proef ik wel eens van. Laatst kreeg ik een zakje paardensnoepjes met dropsmaak en moest gewoon weten of ze echt naar drop smaakte ::) Niet te kanen waren ze maar ze smaakten wel naar drop.
Door Mowgli
#2863397
lauraV schreef: ben benieuwd of ik medemaloten ken ::)
Ik zelf neem geen hapje, maar toen ik net mijn sedona had, was mijn eerste experiment hele sardientjes drogen. Ik at ze niet, maar een vriend van mijn Schatzi kon ik erg blij maken met een gedroogd sardientje :puke:
Gebruikersavatar
Door pike
#2865155
Gedroogde vis is inderdaad een zoute een zoute snack.
Ik heb nog nooit van mijn eigen droogsels geproefd, maar panga zal ik zeker niet van proeven, het is samen met tilapia een van de smerigste kweekvissen die er te koop is. En in gedroogde vorm wordt dat ook nog eens geconcentreerder  :-X
Ik heb wel eens gedroogde vis gegeten (voor menselijke consumptie bedoeld) maar vond dat erg taai.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door