Ik had een tijdje terug 3 dingen besteld; een hoesje voor mijn telefoon, een screenprotector voor mijn telefoon, en een spelletje.
Alle 3 de dingen zijn geleverd, maar de screenprotector bleek het verkeerde type te zijn. Omdat dit weer via een ander bedrijf ging dan bol.com (?) moest ik daar contact mee zoeken. Dit heb ik gedaan, waren heel schappelijk, de juiste hadden ze niet meer op voorraad en ik hoefde deze niet meer terug te sturen. Advies wat contact opnemen met bol.com om het van de factuur af te laten halen want de betaling moet wel gewoon via bol.com lopen.
Dit gedaan, advies bol.com; start de retour aanvraag. Dit een aantal keer geprobeerd, wat niet lukte omdat die service het op dat moment niet deed op de site. Uiteindelijk ging het niet meer omdat de zichttermijn verstreken was, en heb ik inmiddels een betalingsherinnering gekregen.
Blijkbaar zijn er 2 facturen opgesteld (1 voor de telefoon dingen, en 1 voor het spelletje) waardoor ik nu ook dubbele herinneringskosten heb.
Bol.com weer gemaild, want de factuur klopte nog steeds niet want die screenprotector moest er nog steeds af. Nu konden ze hem er ineens wel zelf af halen en hoefde ik dat niet meer te doen, maar mag ik nog wel de extra kosten betalen ook. x 2, want blijkbaar 2 facturen.
Zo, even een koude douche voor bol.com dus. Heb nog wel een mail terug gedaan dat ik het er niet mee eens ben. Ben nu weer benieuwd naar hun reactie...