Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#286020
Rare titel maar goed, ik wist ff niks beters.
Ik zat laatst de hond van mijn broer te aaien en toen voelde ik een soort bolvormig ding bij zijn buik, maar het rare is dat het alle kant op beweegt. Als hij dus staat en hij beweegt een beetje opzij (bv. om te plassen) dan steekt het uit en als hij de andere kant op beweegt dan steekt hij weer aan de andere kant uit. Ik heb dat ding vastgepakt en hij is ongeveer zo groot als anderhalve tennisbal. Ook viel mij op dat zijn buikje veel zachter is dan die van mijn honden. Ik vind het heel raar en heb al gezegd dat ze naar de dierenarts moeten, maar ze hebben het nog niet gedaan. Voor alle duidelijkheid hij barft alleen ze doen het niet volgens percentages. (ik heb geprobeerd ze te overtuigen dat ze dat wel moeten doen maar ze vinden het al goed genoeg dat hij geen brokken krijgt). Het is trouwens een labrador (misschien is dit verschijnsel normaal bij labradors?) Ik hoop dat jullie me kunnen geruststellen dat het niks is, want ik maak me echt zorgen, ik ben helemaal gek van dat beest (hij is ook helemaal weg van mij). Alvast bedankt!!
Door Lizzy
#286083
Ik weet het ook echt niet.... Ik denk dat een bezoekje aan de DA wel een goed idee is. Overigens zou het goed een vet-bobbel kunnen zijn hoor, maar ja, dat weet je pas als er onderzoek naar is gedaan.
Door Peet
#286207
Ik heb het niet zo op bolletjes / bobbeltje / bultjes, enz enz.... :-\...Het kan gewoon een vetbult zijn of een cyste....maar ik zou het na laten kijken......
Door Laura2004
#286603
Ik hoop dat ze het doen, maar ik vrees van niet. Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ze doen het niet. Nou ja, bedankt voor jullie reactie.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door