Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miruske
#2858191
Ik wil me even opnieuw voorstellen. Ik ben even door omstandigheden helemaal niet meer op BP geweest. Er zijn hier nogal wat dingen gebeurd en ik ben met mijn Jamie SBT overgegaan op KVV. Inmiddels heb ik 6 bloedmooie pups liggen die al 4 weken oud zijn. ( ik wil wel fotos plaatsen als mensen dat leuk vinden??)

Anyway, al het stof is nu een beetje neergedwarreld en ik wil eigenlijk heel graag weer gaan drogen. Ik droog altijd graag spiervlees en lever en hart wat ik netjes in plakjes kan snijden. ( iemand nog tips wat nog meer makkelijk en leuk te drogen is?) Ik ga dus weer eens even de topics in de gaten houden en mis ook eigenlijk de gezelligheid en ervaringen hier heel erg.

Dus ehhhhh HOE IS HET NOU MET JULLIE?

groetjes Renate
Gebruikersavatar
Door nova
#2858201
welkom terug.

Puppieplaatjes zijn gewoon  verplicht ,  ;D ;D

Om te drogen : Nadia heeft blokjes witvis in de aanbieding, (zie v en A) heel makkelijk in plakjes te snijden en ideaal om te drogen.

Ze moet nog 200 kilo kwijt  :biggrin2:
                                                             
Door miruske
#2858254
dank jullie wel. Ik ga idd even bestellen in dat vis topic ideaal!! Lekker en makkelijk om te drogen! leuke welkom terug berichten dank jullie wel. Ik ga ff nieuw topic openen voor de pics van de pups
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door