Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jacqueline74
#285402
Weer eens een vraagje. Cujo zijn ontlasting is redelijk goed. Maar regelmatig na een wilde speelpartij is het echt naar mijn inziens te dun, kan dit door het spelen komen?
Door Lind@
#285410
Als Lothar flink aan het rennen is poept hij ook veel meer en ook dun. Alsof 'ie alles een beetje ''los'' rent ;)
Maar ik weet niet of dat bij alle honden is.
Door Lizzy
#285420
Wat is te dun? Hier is het (na heel veel lichaamsbeweging) ook wel wat dunner. Dus eerst normaal en daarna wat dunner.
Door Jacqueline74
#285422
Ja het loopt er uit tja hoe omschrijf je dit goed. Normaal is het een nette vaste drol en nu glijd het eruit en je ziet dat het dun is ::) Lekker praatje he ;D
Door Lizzy
#285450
Cujo schreef: Ja het loopt er uit tja hoe omschrijf je dit goed. Normaal is het een nette vaste drol en nu glijd het eruit en je ziet dat het dun is ::) Lekker praatje he ;D
Ja, waterdun, vla-dun, pudding-dun (uit een pudding-broodje)?
Door Lizzy
#285455
Cujo schreef: vla dun
Ja, da's wel dun. En normaal poept hij altijd goed? En het maakt ook niet uit wat hij gegeten heeft, als hij gespeeld heeft is het dun?
Door Jacqueline74
#285456
Ja normaal gesproken is het goed alleen als hij druk heeft gespeeld dan wordt het dun. Hij krijgt altijd eten als we thuis komen dus tja waar kan het dan aan liggen. Of 's middags als we gaan wandelen maar dan heeft hij zeker 3 uur rust gehad na zijn eten.
Gebruikersavatar
Door chooky
#285457
Lizzy schreef: Ja, waterdun, vla-dun, pudding-dun (uit een pudding-broodje)?
;D ;D ;D ;D

Chooky had ook wel eens chocoladevla als ze flink geraust had in het bos. ;D Bij Flea heb ik het nog niet gezien.
Door Peet
#285795
Volgens mij is dat een Herder-trekje hoor.
Als Beau zich erg druk gemaakt, kan hij zo een paar uur aan de dunne zijn. Gewoon van de drukdoenerij. Paar uur later is het weer over...... ???....Ik trek het me nu niet meer aan hoor.... ;)
Door Jacqueline74
#285811
Nee ik heb me er ook nog niet echt druk om gemaakt maar ja soms vraag je je toch af of het kwaad kan en om nou metteen naar de dierenarts te rennen vind ik ook een beetje overdreven ;D
Door *Axel*
#286541
Peet schreef: Volgens mij is dat een Herder-trekje hoor.
Als Beau zich erg druk gemaakt, kan hij zo een paar uur aan de dunne zijn. Gewoon van de drukdoenerij. Paar uur later is het weer over...... ???....Ik trek het me nu niet meer aan hoor.... ;)
Idem Darqan. Maar zelden sinds hij van CB naar Duck is overgegaan. En meestal, denk ik, ook vla-dun ;D Tenminste als ik de betekenis van vla goed begrepen heb ;D ;D ;D
Maar `t staat tussen water- en puddingdun?
Door Lizzy
#286542
isabel debacker schreef: Idem Darqan. Maar zelden sinds hij van CB naar Duck is overgegaan. En meestal, denk ik, ook vla-dun ;D Tenminste als ik de betekenis van vla goed begrepen heb ;D ;D ;D
Maar `t staat tussen water- en puddingdun?
Ja, ik bedoelde de pudding in een pudding-broodje. En het is dus dunner als dat, vla-dun. Als mijn honden veel beweging hebben gehad dan poepen ze ook dunner, maar tis hier pudding-dun.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door