Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2857206
Arme Storm......

Gisteravond liep storm al wat minder, maar ik dacht die heeft misschien verkeerd gelegen.
Vanmorgen bij het beneden komen bleef hij liggen en Bruut week niet van zijn zijde.
Toen het tijd was om naar buiten te gaan liep hij nog geen 3 meter en toen ging hij zitten en verzette geen poot meer.

Gelijk de DA gebeld want na Bruut met zijn lpc neem ik geen enkel risico meer.
Kon gelijk om 10 uur komen en hij moest blijven om foto's te maken.
Zijn dijbeen was erg gevoelig maar ook halverwege zijn achterpoot was er wat reactie van hem.

Gelukkig valt het allemaal nog wel mee.
De foto's wezen niets uit en alles ziet er mooi uit.

Waarschijnlijk groeipijn in het dijbeen en nu rust houden en pijnstilling.

Man, wat was dat schrikken, maar we zullen het de komende dagen lekker rustig aandoen en goed in de gaten houden.
Door eelke
#2857230
Ohh brr ik snap zeker dat je schrikt! Zeker met wat je al meegemaakt hebt...

Gijs stopte gisteren met lopen, ik kreeg m niet meer voorruit, uiteindelijk hinkte een paar passen en viel toen neer  :o
Zat er uiteindelijk een takje in zijn haren, daar kan ie niet tegen. Maar jee, dan slaat je hart even een slag over hoor. Krijg om ook niet bepaald naar huis gedragen ofzo.
Gebruikersavatar
Door kira
#2857340
eelke schreef: Ohh brr ik snap zeker dat je schrikt! Zeker met wat je al meegemaakt hebt...

Gijs stopte gisteren met lopen, ik kreeg m niet meer voorruit, uiteindelijk hinkte een paar passen en viel toen neer  :o
Zat er uiteindelijk een takje in zijn haren, daar kan ie niet tegen. Maar jee, dan slaat je hart even een slag over hoor. Krijg om ook niet bepaald naar huis gedragen ofzo.
Ahum, dit lijkt op Tante P. Die kan ook niet lopen als er een takje in het haar zit.

OT: sterkte met Storm. Hoop dat het "vals alarm" is en hij binnenkort weer vrolijk op 4 poten huppelt.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2857416
Dank jullie wel voor alle lieve woorden.... :-*
Hij slaapt veel en mag bij hoge uitzondering zijn behoefte in de tuin doen.

De pijnstillers vindt hij heel lekker.....met bruut naast hem en als hij opstaat loopt bruut mee zo schattig.
Door eelke
#2857425
kira schreef: Ahum, dit lijkt op Tante P. Die kan ook niet lopen als er een takje in het haar zit.

OT: sterkte met Storm. Hoop dat het "vals alarm" is en hij binnenkort weer vrolijk op 4 poten huppelt.
Ik heb in het bos al eens een heel glucosamine gesprek gehad  ::)
Gonnie schreef: Dank jullie wel voor alle lieve woorden.... :-*
Hij slaapt veel en mag bij hoge uitzondering zijn behoefte in de tuin doen.

De pijnstillers vindt hij heel lekker.....met bruut naast hem en als hij opstaat loopt bruut mee zo schattig.
Hoe oud issie nu eigenlijk?
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2857432
Die paniek is wel herkenbaar .... LPC klanten blijven toch lang herinneringen geven he

Wij duimen hier dat het snel over is, en dat het niets ernstigs is ! Knuffel voor Storm  :-*
Door eelke
#2857451
Gonnie schreef: Bijna 4 1/2 maand
Ah zo'n pukkie nog...fijn dat hij de pijnstillers lekker vind, want om daar een strijd om te gaan moeten maken is ook niks.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2857457
Monique77 schreef: Die paniek is wel herkenbaar .... LPC klanten blijven toch lang herinneringen geven he

Wij duimen hier dat het snel over is, en dat het niets ernstigs is ! Knuffel voor Storm  :-*
Vanmorgen bij de da moest ik eerlijk gezegt wel even aan je denken monique. Aan daan en kay pffff
Gelukkig toen de da belde was het eerste wat ze zei dat de foto's goed waren en geen afwijkingen te zien waren. Ze had mijn angst vanmorgen al opgemerkt aangezien zij bij bruut als eerste de lpc vermoedde.
Een pak van mijn hart
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2857730
Gonnie schreef: Vanmorgen bij de da moest ik eerlijk gezegt wel even aan je denken monique. Aan daan en kay pffff
Gelukkig toen de da belde was het eerste wat ze zei dat de foto's goed waren en geen afwijkingen te zien waren. Ze had mijn angst vanmorgen al opgemerkt aangezien zij bij bruut als eerste de lpc vermoedde.
Een pak van mijn hart
Oh jee, dat is niet goed als mensen bij de dierenarts aan mij moeten denken  :P
Ben heel blij dat het geen enge dingen zijn en er geen afwijkingen te zien zijn ! En uhhh als je wat wilt weten/twijfelt of iets gewoon even pb-en he !
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2858464
O jee dat was zeker schrikken, hopelijk is het een tijdelijk iets, en helpen de pijnstillers goed.
Veel sterkte met je kleine smurf ;)

(had je foto gezien, niet goed gekeken, zie een zwarte lab, totdat je schreef over de leeftijd van storm toen dacht ik uhh weer gekeken zie ik daar dat bruine moppie liggen ahhhhhhhhhhh, ik word zo hebberig van labjes  ;))
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door