Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2856652
Was natuurlijk eigenlijk meer iets geweest voor dat andere geweldige forum  ::) ;) maar hier kan het ook wel.

Diepvrieszakjes, koffiebonen, brand maar los!
Laatst gewijzigd door eelke op di 21 jan 2014, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2856657
Heeft iemand wel eens een reisje geboekt uit dat foldertje van de Lidl.
Ik lees net een aanbieding 4 dagen Sauerland voor 79 euries, heb eigenlijk wel zin om te gaan.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2856662
eelke schreef: Was natuurlijk eigenlijk meer iets geweest voor dat andere geweldige forum  ::) ;) maar hier kan het ook wel.

Diepvrieszakjes, koffiebonen, brand maar los!

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door fem fatale
#2856666
(Ik ben pas 2x in mijn leven bij de action geweest. De eerste keer kocht ik wat hengeltjes en tunneltjes en de tweede keer een iphonekabeltje, het boek van Steve Jobs, een keukenklok en een hele rare kattenborstel die nu de favoriete borstel is van Kai - hij was 70 cent ofzo, dus hij zal wel snel stuk gaan, maar ik kam Kai toch bijna nooit. Bij de Lidl ben ik nog nooit geweest, maar daar kan ik natuurlijk ook geen boodschappen gaan doen.)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2856681
fem fatale schreef: (Ik ben pas 2x in mijn leven bij de action geweest. De eerste keer kocht ik wat hengeltjes en tunneltjes en de tweede keer een iphonekabeltje, het boek van Steve Jobs, een keukenklok en een hele rare kattenborstel die nu de favoriete borstel is van Kai - hij was 70 cent ofzo, dus hij zal wel snel stuk gaan, maar ik kam Kai toch bijna nooit. Bij de Lidl ben ik nog nooit geweest, maar daar kan ik natuurlijk ook geen boodschappen gaan doen.)
Want? Niet onvriendelijk bedoeld hoor, maar ik heb echt geen idee.  :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2856690
getipt door Lizzy en sindsdien ben ik er aan verslingerd: de smeerkaas van de Lidl
wel die volvette natuurlijk  :biggrin2:
Door eelke
#2856691
*Dorothea* schreef: getipt door Lizzy en sindsdien ben ik er aan verslingerd: de smeerkaas van de Lidl
wel die volvette natuurlijk  :biggrin2:
Ook al  :yucky:

De diepvries zakken fruit van de lidl vind ik een tip!!!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2856699
*Dorothea* schreef: keukenrollen van de Lidl zijn de beste en dat geldt ook voor de vuilniszakjes  8)
De keukenrollen van de Action zijn trouwens ook niet verkeerd.  :)  Wel iets dunner, maar ook goedkoper, en ik hoef er over het algemeen geen halve liters mee op te dweilen dus tel uit je winst.  8)
Door K&D
#2856703
Toiletpapier van de Kruidvat. Onovertroffen, helemaal als ze 3 voor 5 euro zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door