Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2855415
Else! schreef: Zijn jullie katten ook binnen of de hele dag buiten?
Nou t klinkt heerlijk voor hem bij jullie  :)
Isa & Harry wonen op de deel en buiten, ze zijn geboren op n boerderij en helemaal gewend aan de koeien. We hebben ze wel eens in huis gehaald maar dat vonden ze niks. Pedro mag binnen als ik binnen ben, zijn slaapplaats zal ook op de deel zijn.
#2855947
En ik weet dus van niets  :o ???????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry hoor, maar ik had de afspraak met deze mensen dat wij eerst ons weekendje naar ameland zouden gaan en dan een afpraak zouden maken. Ik vind dit echt heel raar en ben ook echt in shock dat ik hier moet lezen dat wij Pedro dus niet krijgen....  :'( :'( :'(
Ja ik ben enorm teleurgesteld en eigenlijk ook best boos. Niet op jou Urs. Maar ik heb hier echt geen woorden voor.
#2856013
Vond t al enigszins verwarrend toen ik de reacties las  ???...
Dacht dat jullie wel contact hadden gehad ofzo... maar blijkbaar dus niet (Ken deze mensen verder niet - alleen via via = collega van een vriendin)
Hoorde wel van haar dat twee mensen serieus interesse hadden maar waarom ze voor de één heeft gekozen geen idee.
Nou zeg balen voor jullie en inderdaad niet netjes...
#2856021
nee dus....
We hebben echt heel leuk mail contact gehad en daarbij de afspraak gemaakt dat wij na ons weekendje weg contact zouden opnemen voor een kijkafspraak waarbij als het klikte ik hem graag gelijk mee wilde nemen. Ze was ook welkom hier om eerst te kijken waar hij terecht zou komen. Verder dus helemaal niets gehoord. Ik zou vanavond mailen voor een afspraak. Ze heeft ook niets gezegd over meerdere geïntresseerden. Ik ben echt blij voor Pedro hoor, zo mooi had hij het hier niet kunnen krijgen. Maar de manier waarop ben ik best wel kapot van.
#2856033
God wat lullig. Ik was er eigenlijk stilzwijgend van uitgegaan dat jullie ervan hadden afgezien om een of andere reden, en dat Pedro daarom naar een ander was gegaan. Niet erg chic gedaan van de vorige eigenaren... Kan me voorstellen dat je daar even een kater aan overhoudt (niet grappig bedoeld). :'(
#2856301
zhiva schreef: nee dus....
We hebben echt heel leuk mail contact gehad en daarbij de afspraak gemaakt dat wij na ons weekendje weg contact zouden opnemen voor een kijkafspraak waarbij als het klikte ik hem graag gelijk mee wilde nemen. Ze was ook welkom hier om eerst te kijken waar hij terecht zou komen. Verder dus helemaal niets gehoord. Ik zou vanavond mailen voor een afspraak. Ze heeft ook niets gezegd over meerdere geïntresseerden. Ik ben echt blij voor Pedro hoor, zo mooi had hij het hier niet kunnen krijgen. Maar de manier waarop ben ik best wel kapot van.

Je bereid je in je hoofd toch al wat voor op een nieuw lid van je gezin dus kan me voorstellen dat je er een beetje kapot van bent...
Jammer dat het zo gegaan is....
#2856316
Anne in Duitsland schreef: God wat lullig. Ik was er eigenlijk stilzwijgend van uitgegaan dat jullie ervan hadden afgezien om een of andere reden, en dat Pedro daarom naar een ander was gegaan. Niet erg chic gedaan van de vorige eigenaren... Kan me voorstellen dat je daar even een kater aan overhoudt (niet grappig bedoeld). :'(
+1
#2856329
zhiva schreef: En ik weet dus van niets  :o ???????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry hoor, maar ik had de afspraak met deze mensen dat wij eerst ons weekendje naar ameland zouden gaan en dan een afpraak zouden maken. Ik vind dit echt heel raar en ben ook echt in shock dat ik hier moet lezen dat wij Pedro dus niet krijgen....  :'( :'( :'(
Ja ik ben enorm teleurgesteld en eigenlijk ook best boos. Niet op jou Urs. Maar ik heb hier echt geen woorden voor.

Dat dacht ik al gelijk bij het berichtje van Urs  :(      Zou Zhiva dit weten ?
#2856623
na nog eens een heel goed gesprek met wederlief te hebben gehad voel ik me weer een stukje beter.
Inderdaad het is niet netjes van de vorige eigenaar van Pedro maar wat Urs hem nu voor leven geeft hadden wij hem niet kunnen bieden.
Voor Pedro (en voor Urs) ben ik dan toch wel weer een beetje blij.
Wij zijn dan ook niet zoekende naar een nieuwe huisgenoot, maar mocht er weer wat op ons pad komen dan weten we tenminste beiden dat we er voor openstaan. Heeft dit toch iets goeds gebracht.  ;)

Ik wens Urs dan ook heel veel mooie jaren met Pedro en zou af en toe graag een fotootje van hem voorbij zien komen. Daar zijn we tenslotte allemaal hier dol op  :)
#2857116
zhiva schreef: na nog eens een heel goed gesprek met wederlief te hebben gehad voel ik me weer een stukje beter.
Inderdaad het is niet netjes van de vorige eigenaar van Pedro maar wat Urs hem nu voor leven geeft hadden wij hem niet kunnen bieden.
Voor Pedro (en voor Urs) ben ik dan toch wel weer een beetje blij.
Wij zijn dan ook niet zoekende naar een nieuwe huisgenoot, maar mocht er weer wat op ons pad komen dan weten we tenminste beiden dat we er voor openstaan. Heeft dit toch iets goeds gebracht.  ;)

Ik wens Urs dan ook heel veel mooie jaren met Pedro en zou af en toe graag een fotootje van hem voorbij zien komen. Daar zijn we tenslotte allemaal hier dol op  :)
:bigarmhug: voor jou.

Voor de rest mbt de keuze voor ons, we hebben een uitgebreide email wisseling gehad. Ze is hier wezen kijken of het goed was om Pedro hierheen te doen. Ik heb hem zaterdag opgehaald, had ik het dan alsnog niet zien zitten dan zou Pedro niet mee gaan.

Hij is nog erg aan het wennen. Hij vind de boerderij geluiden nog best spannend.

Pedro meets Jojo.  Wel grappig Jojo zag hem , en zei gelijk "hallo, kom maar" .

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door