Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2856026
fazantkarkas kan dit voor een pup van 22  weken?


ik heb al  verschillende karkassen  /vlees bot maar wil nog meer variatie hierin brengen dus vroeg me af of fazantkarkas kan voor een pup


ik heb al
kippennek
eendenek
kwartel
kippenrugstukjes
parelhoenkarkas


en dan heb ik nog een vraag is een  brood voor een hond slecht?
Ik wil Djaidy savonds nog soms iets geven buiten het fruit yoghurt noten en vis wat in haar menu is verwerkt

moeilijk als je barft om nog wat alternatieven te vinden die ik soms kan geven
voordat wij naar bed gaan krijgt ze nu vaak een stukje gedroogde long maar orgaan zit ook al in haar menu natuurlijk
een koekje in brok vorm wil ik niet meer naar terug dus vroeg ik me af

kan het kwaad als ik haar dan soms een stuk brood geef of is dat ivm de granen niet goed

alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op ma 20 jan 2014, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shanti en co
#2856114
De fazantkarkassen die ik gehad heb waren allemaal redelijk zacht dus ik denk dat ze dat wel kan met 22 weken.

En brood zou ik niet geven, zo nu en dan kan natuurlijk geen kwaad maar elke avond lijkt mij niet zo goed. Wat je wel kan geven zou ik niet weten, misschien even op "snack-plaats" kijken?
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2856128
dank je wel voor je antwoord
en elke avond was ik ook niet van plan maar twijfelde of de granen die in brood zitten niet slecht waren
maar inderdaad goed idee snackplaats ik ga eens zoeken en dan durf ik fazantkarkas wel te geven ik ga het proberen

dank je wel voor je antwoord
Door Martine-Tom
#2856189
Als je geen brok wil geven, dan al helemaal geen brood  ;)
Je kan mss gewoon een klein beetje van de dagportie apart houden en dat in de avond geven, gedroogde snackjes, een gedroogd pens reepje...

En fazant lijkt me prima kunnen, degene die ik had waren ook zacht, vergelijkbaar met eendkk  :)
Door Kim en Casper
#2856192
S'avonds kun je prima de gedroogde snack geven. Gedroogde long, pensstaafje, gedroogd vlees. Brood kan af en toe echt geen kwaad maar ik zou t niet iedere dag geven.
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2856238
oke dank je wel
gedroogde long krijgt ze al maar orgaan zit ook al in haar menu dus dacht dat het dan te veel zou worden

iets appart houden kan wel maar dan lijkt het of ze een 4e maaltijd krijgt en daar ben ik bet vanaf al vind ze dat erg moeilijk
de tijd overbruggen is lang tot de volgende ochtend
want wij gaan altijd laat naar bed dus de tijd voor haar is erg lang maar inderdaad een andere gedroogde snack kan misschien wel dan alleen long

koekjes als brok wil ik echt niet meer naar terug zae is nu een tijd van de brokken af en dit gaat heel goed

maar dan brood dus ook niet begrijp ik

dank je wel voor jullie snelle antwoorden
Door Kim en Casper
#2858636
Fruit kan natuurlijk ook.

Casper krijgt hier nog wel eens een beloningsbal met brokjes. Is ie heerlijk bezig en krijgt zo een lekkere snack. Uiteraard een brok zonder granen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door