Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2856132
Mijn hond (goldenretriever 22 weken)

heeft voor de eerste keer vanmorgen  bos duifkarkas gekregen maar had er veel moeite mee ze vond het niet lekker en ging telkens terug
heb haar daarna mee geholpen met vast houden en ze heeft het wel opgegeten maar niet van harte

ik had het wel met een hamer goed kapot geslagen

een half uur later spugde ze alles er uit maar is niet ziek want krost net heerlijk door de tuin met spelen

is bosduif toch niet goed voor een pup dan? of zijn er meer honden die hier niet van houden

al het andere met barfen wat vor een pup bestemd is gaat goed en vind ze heerlijk
Door Lizzy
#2856135
Oh, dat doen ze hier ook hoor, duif uitkotsen! Ik heb er 3 die weigeren het gewoon pertinent op te eten. Ik heb er 1 die zegt "zonde!" en die vreet het wel op. Maar na 30 minuten kan haar maag het niet langer verdragen en ligt het op het kleed. Pup of volwassen, maakt echt niet uit.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2856158
Hier geen problemen met duif. Het kan aan de duif liggen, het kan zijn dat het gewoon een keertje verkeerd valt. Ik zou over een poosje gewoon nog eens proberen, zien of het toeval is.
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2856242
oooh gelukkig dat ik dit lees ik was al wat in paniek pff een pup die ziek word maar ik ga het dan over een tijdje nog een keer proberen met een klein stukje als ze het dan niet lust ga ik niet aan dringen
ik heb haar net eendenek gegeven en dat at ze netjes op en speelt gewoon dus ze is gelukkig niet ziek en ook de eendenek blijft er gewoon in en smulde ze op

pff hartelijk dank voor jullie antwoorden ik ben heel blij dit te lezen dat er meer zijn die dit niet willen en niet binnen houden
zal dan denk ik een hele andere smaak hebben goh wat appart

THANKS !!!!!!!!!!!! groetjes shadow ( Ingrid)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2856281
duif???
dan kijken mijn dames me heel beledigd aan  :biggrin2:
"zeg baasje , wat moeten we hiermee ? "  en dan wordt ik t eerste uur gemeden ... ;D
Door Lizzy
#2856357
Ja, hier is het echt ook van "Zeg, wil jij ons dood hebben ofzo >:( >:( >:( >:(". En zelfs Fritzi kijkt zo, eet het dan toch op maar kotst het even later weer uit :puke:
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2856445
haha dus ik heb een nomale hond zo te lezen hihi

alles verder goed gegaan vandaag alles netjes opgegeten maar de duif vervangen dus haha

thanks voor de reacties
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2857543
Hier vinden ze duif ook niet te knagen. Jack begint er niet eens aan en Jane kotst het een tijdje later ook uit.

Kooiker schreef: Haha, dan heb ik een abnormale hond: bosduifkk is hier 'jummie, is er nog meer???'  :biggrin2:
Zeker een abnormale hond  :) Dat hoor je niet vaak een hond die dol is op bosduif.
Door Kooiker
#2857670
Nog leuker: hij eet (tot nu toe) alles wat ik hem voorzet. Alleen aan de vis en groente moest hij even wennen, maar ook dit gaat er nu met heel veel plezier in. Echt heerlijk
Gebruikersavatar
Door Nathalie van H
#2858644
Handig om toch al die berichten door te lezen  ;) Ik heb nu 2x duif gegeven en beide keren is het er weer uitgekomen. Wel vind ik het raar dat het pas na een aantal uren gebeurd. Voorlopig geef ik het even niet, probeer het over een tijdje nog wel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door