Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2855936
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met een homeopaat voor dieren in de regio Rotterdam ?

Ik ging altijd bij Leida Visée, maar sinds haar sabbatical al heel lang niet meer geweest (weet ook niet of ze al aan het werk is weer...)
Ben ook een aantal keren bij Anneke Schellingerhout geweest, maar daar had ik lang niet zo'n gevoel bij als wat ik bij Leida had
Zeg niet dat ze geen goed werk doet, want hoor juist heel veel goede verhalen over haar, maar ik vind bij dit soort mensen dat je toch een klik moet hebben

Nu dacht ik, voor ik weer naar Leida ga, misschien is hier in de regio ook wel een goede homeopaat ?

Ben benieuwd  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2857226
Lizzy schreef: Het loopt storm :-X
Uhhh, wat bedoel je hier precies mee ;D

Nu ik weet dat Leida weer aan het werk is zal ik ongetwijfeld daar eindigen ... Vind dat zo'n fijn persoon, en ze kent onze honden ook al, dus dat is ook wel weer een voordeel ! Bedankt beide :biggrin2:
Door Lizzy
#2857583
Monique77 schreef: Uhhh, wat bedoel je hier precies mee ;D
Het loopt storm met namen van homeopaten in Zuid Holland :biggrin2:
Nu ik weet dat Leida weer aan het werk is zal ik ongetwijfeld daar eindigen ... Vind dat zo'n fijn persoon, en ze kent onze honden ook al, dus dat is ook wel weer een voordeel ! Bedankt beide :biggrin2:
Als je iemand hebt die zo goed voelt, zou ik ook lekker daar heen gaan!
Door Jantina
#2857587
Mijn ervaring met Hella Mentjox is heel goed, maar of dat nou een homeopaat is betwijfel ik... Holistisch, dat wel, en ze schrijft veel homeopathie voor.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2857732
Lizzy schreef: Het loopt storm met namen van homeopaten in Zuid Holland :biggrin2:
Als je iemand hebt die zo goed voelt, zou ik ook lekker daar heen gaan!
Haha, oh zo .... Denk dat ik een studie erbij gaan doen, dan zit er mooi 1 in Zuid Holland :biggrin2:
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door