Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2855625
Ja maar niet voor zo'n klein hondje ;)
Boy had/heeft er 1 ;D
de eerste was stuk gegaan zat erg goed.
Als garantie kregen we een nieuwe voor veel minder geld.
Hoewel ik de maten had doorgegeven en gezegd dat we een M hadden zeiden ze toch dat we nu de L moesten nemen.
En die is eigenlijk te groot :-\
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2855635
Bedankt voor je reactie Thea :) Hmm vervelend, maar het tuig zelf vond je wel fijn? Het leek mij wel stevig maar ik heb maar een kleine wurm natuurlijk  :biggrin2: Ik vond de pasvorm heel goed maar ze hadden in de winkel niet de juiste kleur dus ben nu aan het neuzen op internet..
Gebruikersavatar
Door Thea
#2855660
ok ;)
Ja een heel fijn tuig vooral omdat wij ook flyball deden en dan dat handvat en Boy nergens last van het tuig had.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2855710
Thanks for the feedback :) Ik ga er dan maar 1 bestellen denk ik  :biggrin2:

Ronald wat is Allard? Net even gekeken op google maar kon zo gauw niks vinden.
Door nienk
#2855718
Iris & Django schreef: Thanks for the feedback :) Ik ga er dan maar 1 bestellen denk ik  :biggrin2:

Ronald wat is Allard? Net even gekeken op google maar kon zo gauw niks vinden.
Allard is niet een wat, Allard is een wie. de baas van Yara en Storm om precies te zijn. (die 2 mooie weimaraners op de Tre Ponti site, volgens mij?)

edit: het lijkt op de foto's allemaal zo alsof die band op de borst alsnog in de nek zou drukken als de hond een beetje trekt. is dat in het echt ook zo? of is het zeg maar het zelfde idee als een Hurtta tuig?
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2855744
Als je een tuig wilt wat niet omhoog kan schuiven richting de hals moet er een chestplate in zitten of een band.
ezydog-tuigen-chest-plate-tuig, hurtha y tuig, staan op de site die je net zelf had
Door Annemarie Rijnveld
#2855761
Ik heb een Tre Ponti tuig gekocht, maar ben er niet geheel van overtuigd....bij het lopen schuift de elleboog over de riem..lijkt mij niet prettig....ik ga een ander merk proberen waarvan wordt gezegd dat ie fantastisch is: Haqihana.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2855831
@ Arkay ja ik weet het, maar vond het materiaal van deze ook prettig. Eenvoudig model zonder verstelbandjes etc en die andere zijn geloof ik allemaal van stof. Bedankt voor het meedenken :)

@ Annemarie Rijnveld welk model heb jij precies gekozen? Ik zal eens kijken voor Haqihana. Bedankt voor je info :)
Door C@rine
#2855852
Voor mijn Bieke een Petit van 15 kg. heb ik zo,n Tre Ponti tuig.
Brumby heeft ook een Tre Ponti een iets zwaarder model, ik vindt ze erg fijn.
Het het zit inderdaad wat los op de borst, maar met het evt trekken snijdt het echt niet in de keel.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2855879
Annemarie Rijnveld schreef: Ik heb een Tre Ponti tuig gekocht, maar ben er niet geheel van overtuigd....bij het lopen schuift de elleboog over de riem..lijkt mij niet prettig....ik ga een ander merk proberen waarvan wordt gezegd dat ie fantastisch is: Haqihana.
dit is juist het eerste tuig wat bij Indy ver genoeg naar achteren ligt waardoor hij geen schuurplekken aan oksels of poot krijgt.
Ik denk dat voor iedere hond een ander tuig weer ideaal is, die van Hurtta waar men zo tevreden over is, daar had Indy vreselijke schuurplekken van...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door