Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door marina
#2855593
Ik parkeer altijd aan de duinweg in kootwijk. Zandweg direct aan het KWzand.

Vanuit Otterlo kom je vlak voor kootwijk ook nog een grotere parkeerplaats tegen aan je rechterhand, ik kan me de naam niet herinneren.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2855604
Ik vind een hele lijst met parkeerplekken, maar ik heb geen idee waar ik ooit (dat is al jaren geleden) met een bp-wandeling heb geparkeerd.

Er zijn parkeer mogelijkheiden in het gebied:
Kootwijkerzand Nieuw Milligenseweg
Nieuw Milligenseweg Kootwijk
Kootwijkerzand Asselseweg
Asselseweg Kootwijk
Kootwijkerzand Heetweg
Heetweg Kootwijk
Kootwijkerzand Houtvester van Het Hoffweg
Houtvester van Het Hoffweg Kootwijk
Kootwijkerzand A1 Kootwijk
Kootwijkerzand Apeldoorsestraat
Kootwijkerweg Kootwijk
Kootwijkerzand Rabbit Hill
Grevenhout Nieuw Milligen
Kootwijkerzand kerkendelweg
Kerkendelweg Kootwijk
Gebruikersavatar
Door joel
#2855616
Kootwijkerzand Houtvester van Het Hoffweg

nu zie ik een straatnaam en daar parkeren wij altijd met de wandelingen van voor de windhond heerlijk uitgestrekt en de terugweg kan je alrijd goed vinden want dan loop je richting de uitkijktoren  :biggrin2: dus verdwalen lukt niet .
Gebruikersavatar
Door Haasje
#2855618
Aan de Heetweg vindt je veel parkeerplaatsen voor een aantal wandelingen, ook voor KWzand en Loofles maar ik weet niet of dat handig is vanaf Otterlo.
Door zurca
#2855644
Wij parkeren aan de duinweg, daar loop je zo het zand op.
De parkeerplaats bij de uitkijktoren (weet even niet hoe het daar heet) wil ik wel voor waarschuwen; laat er geen waardevolle spullen in je auto achter. Ik weet van diverse mensen dat men na de wandeling hun auto met kapotte ruit aantroffen en eigendommen waren gestolen :-\
Door marina
#2855861
Ja dat mag!
Wel oppassen op het zand kom er regelmatig mensen tegen die vreselijk verdwaald zijn. Ik vind het 1 van de mooiste gebieden van nederland!
Oja en loslopende honden geldt een gedoogbeleid voor.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2855876
marina schreef: Ja dat mag!
Wel oppassen op het zand kom er regelmatig mensen tegen die vreselijk verdwaald zijn. Ik vind het 1 van de mooiste gebieden van nederland!
Oja en loslopende honden geldt een gedoogbeleid voor.
zurca schreef: Wij parkeren aan de duinweg, daar loop je zo het zand op.
De parkeerplaats bij de uitkijktoren (weet even niet hoe het daar heet) wil ik wel voor waarschuwen; laat er geen waardevolle spullen in je auto achter. Ik weet van diverse mensen dat men na de wandeling hun auto met kapotte ruit aantroffen en eigendommen waren gestolen :-\
Ik parkeer bij de uitkijktoren in de buurt, dan moet het goed komen.
Door zurca
#2905047
*Dorothea* schreef: Wij willen hier morgen gaan lopen, loslopen wordt gedoogd toch op de zandvlakte?
Op het zand is een loslopende hond geen probleem, zelf wij met onze windhonden mogen daar de honden los laten.. Maar in het bos is het absoluut een dikke nee! Natuurlijk zijn er mensen die hun hond gewoon los laten maar wat ik begrepen heb zijn de boswachters echt streng in de bossen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door