Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2854421
ik heb dus een berkel vleesmolen 2de hands gekocht, maar ik krijg dat ding dus niet zover dat hij doet wat hij moet doen.
steek ik er vlees in en hij komt een pees tegen blokkeerd hij.
probeer ik karkas te malen blokkeerd hij ook al heb ik dat karkas eerst tot pulp geslagen zodat er geen botje meer heel aan is!
ik word er zo gefrustreerd van! Vrijdag komt er een nieuwe lading vlees en karkassen en dan moet dat ding marcheren want ik heb dus niet genoeg plaats in mijn vriezer om dat allemaal weg te steken zonder dat het gemalen is!!!!!!!!!!!
ik word hier zo gefrustreerd van!!!! dat ding draait dan ook enkel op 380v wat ik dus enkel op nachttarief heb dus ik kan ook maar om 11uur savonds eraan beginnen!
#2854447
pike schreef: Helemaal ontdooit gaat nooit goed.
Precies. Luister naar het advies, topicstarter, en maal niet meer ontdooid. Serieus, ik denk dat het daar gewoon een stuk beter van wordt. Niet helemaal bevroren, want dan pakt de schroef het vlees niet goed, maar gedeeltelijk. Bot zou ik in heel kleine stukjes hakken en rustig een voor een erin, dat kan ook helpen omdat de motor meer moeite heeft met veel tegelijk.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door