Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2842548
Helaas ben ik genoodzaakt om een nieuw thuis te zoeken voor Shenna een zwarte Groenendaeler teef niet gesteriliseerd en geboren op 23 maart 2003 met een stamboom. :'(

Shenna komt van Berken’s Almaro haar moeder is Cassie en haar vader is King Kong van ’t Belgisch schoon.

Shenna is sinds augustus van afgelopen jaar bij ons als herplaatser maar ze kan/wil niet binnen de roedel leven dus is het nu zelfs knokken op leven en dood .

Ze weigert zich aan te passen en de hele dag is er gegrom en gesnauw tussen Shenna en Shadow (het alfavrouwtje) totdat er uit het niets weer een aanval is en dat gaat er niet zachtzinnig aan toe.  Ik hoop niet dat ik daar mensen mee afschrik maar ze is een hele dominante teef en dit gaat dus fout met de andere 2 dames en inmiddels ook met de 2 heren.

Dit is voor de honden geen leven maar voor ons zelf ook niet we lopen continue op onze tenen of het wel goed gaat. Ze heeft maar voor 1 hond ontzag en dat is Levi de reu en baas van de groep.

Wij hadden gehoopt haar een goed leven te kunnen bieden samen met de andere 4 Belgische herders en dat ze bij ons zou blijven tot haar dood. Met pijn in mijn hart moet ik constateren dat dit helaas niet zal gaan.

De groep is geheel ontwricht ze probeert de baas te zijn ten koste van alles en iedereen. Het is zelfs zo erg dat Nina niet meer naar buiten durft en alleen op het stoepje bij de achterdeur blijft staan en van angst haar behoefte binnen gaat doen, alleen maar om Shenna te ontwijken.

Graag zou ik Shenna bij iemand zien die geen rond kruipende baby heeft en graag nog actief is want ze is voor haar leeftijd nog super actief. Het is ook een echte knuffelaar die graag bij je is en dolblij is als ze mee mag in de auto. Ook gaat ze graag mee naar de weilanden om alle dieren te voeren en ze luistert echt heel goed en houd je ook steeds in de gaten ze is heel erg baasgericht. Shenna kan heel goed overweg met onze zoon van 5 jaar en dat komt omdat hij weet dat hij de honden met rust moet laten. Ze gaat altijd mee onze zoon naar school brengen in de auto en als ik boodschappen ga doen gaat ze ook mee, ze is heel graag bij je maar tolereert geen andere teven om zich heen.

Ze heeft  staar maar dat heeft geen nadelige gevolgen voor haar lopen,speuren  en naar ballen zoeken en vangen ze heeft zich goed aangepast aan haar lichte“handicap”. Ze luistert heel goed en kent ook alle basis commando’s.

Shenna krijgt bij ons vers, Barf, dit heeft haar heel erg goed gedaan haar tanden zijn weer wit en ze zit mooi in haar vacht en ze is inmiddels ook mooi op gewicht . Graag willen wij dat ze dit blijft krijgen of KVV in plaats van fabriekshondenbrokken.

Wilt u graag meer weten over Shenna, een zeer lieve aanhankelijke dame ,neem gerust contact op.

Deze oproep is geplaatst met toestemming van de moderator, waarvoor mijn dank.

meer foto's zijn te zien op http://groenendaelersenterveurense.blogspot.nl en op http://mooiebelgen.blogspot.nl



Afbeelding
#2842690
vanaalst schreef: oohhhh.........
ik heb er al 3(belgen) en 1 mega watje..... geloof niet dat dat zou werken
Ik weet het niet, maar mijn gevoel zegt me eigenlijk dat Shenna beter als enige hond kan worden gehouden dan heeft ze in haar ogen ook geen concurrentie en krijgt ze alle aandacht die ze verdient.

Ik heb nog nooit eerder zo'n dominante tante gezien, echt ongelooflijk.

Ik vind jouw heren geweldig ik kijk ook altijd naar je foto's echt super mooi. ;)

Je kunt trouwens beter kerels hebben dan vrouwen, de jongens hebben ook wel eens heibel maar dan is het heel even en één geeft zich over en klaar. Maar die meiden die gaan gewoon door, het lijken wel mensen soms  ;D
#2856303
FosseMargelle schreef: De fokkers zijn helaas overleden  :'(
Ja dat vermoeden had ik al, Shenna blijft net zo lang bij ons tot ik echt een goed plekje voor haar heb gevonden. Ik heb al een aantal reacties gehad maar deze na diverse telefoongesprekken afgewezen, er zijn wel zulke harken bij ongelooflijk. :uglystupid2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door