Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#283999
Nou even een update over Loebas' oren:

Nadat ik de ABzalf van de DA in een hoek gesmeten heb (ik was er al een aantal weken mee bezig maar het kwam net-niet-helemaal-goed, voor mij een teken dat het niet de juiste oplossing was) ben ik begonnen met een groene leem kuur.
Ik gaf hem iedere dag een schep leem door zijn eten (en wonderwel wilde hij het nog opeten ook ::)). Sunday kreeg ook een halve schep.
Nu zijn we een week of 4 verder, ik doe he-le-maal- niets meer aan de oren (tussendoor 2 keer specicare gebruikt, maar da's nu ook alweer 2 weken geleden) en het gaat hartstikke goed met zijn oren!!
Voorheen begonnen de problemen 2, 3 dagen na een behandeling alweer.
Ik ga het nu bijhouden met specicare (heb het even niet gedaan om te zien wat het effect zou zijn als ik helemaal niets aan het oor zou doen) en als het echt weer opspeelt geef ik hem weer 3 weken groene leem. Ik was nogal sceptisch voor ik eraan begon maar ik ben nu echt razend enthousiast!!

Geen AB-sh*t meer voor hem in zijn oren :D :D :D
Door Femke
#285193
sylvia schreef: Hartstikke goed Fem :D
heb vanmorgen weer eens in zijn oor gekeken, met de specicare in de aanslag, maar ik zie nog geen vuil. Vanaf volgende week (als het een maand goed gegaan is zonder iets te gebruiken) wil ik beginnen met wekelijks specicare erin doen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#285375
Femke schreef: heb vanmorgen weer eens in zijn oor gekeken, met de specicare in de aanslag, maar ik zie nog geen vuil. Vanaf volgende week (als het een maand goed gegaan is zonder iets te gebruiken) wil ik beginnen met wekelijks specicare erin doen.
Het vuil kan al wel weer diep in het oor zitten he, dan zie jij het niet zitten
Door Femke
#285988
bernergek schreef: Waar kan je die specicare kopen??
Alvast bedankt!

gr, Angelique
ik heb ém besteld bij jouw naamgenote hier op het forum maar misschien kan jouw DA het wel bestellen (het is van Leo)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door