Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2850767
Ik weet niet of dit hier goed staat of dat het in de KVV hoek moet?

Vanaf morgen gaan wij een paar dagen Ameland doen (Yeeej!) We zitten in Hollum. Nu staat Kaya al op KVV en Chakotay normaal op Barf maar voor het gemak zet ik die maar ook even een paar dagen op KVV. Weet iemand hier of je in Hollum KVV kan krijgen en zo ja waar?
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2850866
[quote="Kim_S"]
Ben niet jaloers trouwens  ::) :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:
[/quote]

Het heeft bij ons ook maar 5 jaar geduurd voor dit erin zat hoor Kim  ;) (En een beetje hulp van hotelkamerveilig  :biggrin2:)
Ik hoop alleen dat het weer ook een heel klein beetje wil meewerken  :duimen: Ik vind het zoooooo spannend! Het is maar 3 daagjes maar heb het idee dat ik heul veul moet regelen  ;D Ik ben giga zenuwachtig, slaat echt helemaal nergens op.....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2850873
[quote="zhiva"]
Het heeft bij ons ook maar 5 jaar geduurd voor dit erin zat hoor Kim  ;) (En een beetje hulp van hotelkamerveilig  :biggrin2:)
Ik hoop alleen dat het weer ook een heel klein beetje wil meewerken  :duimen: Ik vind het zoooooo spannend! Het is maar 3 daagjes maar heb het idee dat ik heul veul moet regelen  ;D Ik ben giga zenuwachtig, slaat echt helemaal nergens op.....
[/quote]

Ameland is heerlijk  :)
Ben er al jaren niet meer geweest helaas  :-\
Wij hebben in 2011 ons hart verloren aan Zweden, en nu lijkt het voor ons ineens zonde van het geld om naar Ameland te gaan  ::) Dan beter nog (heul lang) verder sparen  :biggrin2:
Maar als het zou kunnen zou ik zo weer naar Ameland gaan!
Qua strand zit je in Hollum ook goed volgens mij, Ballum vind ik qua strand niet zo. De strandtent is daar dan wel weer goed  :biggrin2:
Bij de vuurtoren in Hollum kun je ook lekker pannenkoeken eten!

Over de kvv, misschien dat de supermarkt in Hollum (ik dacht c1000) ook smuldier heeft?
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2850910
[quote="MarijeEnBoomer"]
De supermarkt in holllum heeft KVV en ook diepvries piepkuikens ( zo noem je die kleine kipjes toch?)
[/quote]
Goed, dan hoef ik me daar tenminste niet meer druk over te maken  :)

Ik wil ook graag naar Sweuden hoor Kim, (lapland) samen met Chakotay. maar idd, nog even doorsparen  ;D.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2850912
[quote="zhiva"]
Goed, dan hoef ik me daar tenminste niet meer druk over te maken  :)

Ik wil ook graag naar Sweuden hoor Kim, (lapland) samen met Chakotay. maar idd, nog even doorsparen  ;D.
[/quote]

Het is het tanken en de boot / boten / brug / bruggen wat bij ons het meeste kost in verhouding. Voor 2 weken boodschappen en leuke uitstapjes etc is net zo duur als de reis heen en terug. Maar oooo zooooo de moeite waard!  :)

Misschien moeten we tzt maar samen gaan, kunnen we besparen op de verblijfkosten  :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2850920
[quote="zhiva"]
we kunnen natuurlijk Anne uit duitsland (Sweuden) eens heul lief aankijken  ::)
[/quote]

Dat heb ik al eens gedaan  8)
Door Anne in Zweden
#2850930
[quote="zhiva"]
we kunnen natuurlijk Anne uit duitsland (Sweuden) eens heul lief aankijken  ::)
[/quote]

Hé, ik roep al eeuwen dat iedereen de sleutel mag komen halen! :biggrin2: Maar je zult er nog steeds een 1800 km x de-in-Zweden-nóg-hogere-brandstofprijs voor moeten neerleggen om er te komen... :(

Veel plezier op Ameland!
Door Anne in Zweden
#2850932
[quote="Kim_S"]
Dat heb ik al eens gedaan  8)
[/quote]

Ik heb al drie keer een pot koffie klaarstaan gehad (als dat NLs is), maar al wie er kwam opdagen: geen Kim! :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2850934
[quote="Anne in Duitsland"]
Hé, ik roep al eeuwen dat iedereen de sleutel mag komen halen! :biggrin2: Maar je zult er nog steeds een 1800 km x de-in-Zweden-nóg-hogere-brandstofprijs voor moeten neerleggen om er te komen... :(

Veel plezier op Ameland!
[/quote]

Ja hoe ist, eerst naar Leiptsch en dan nog naar Zweuden zeker  ::) :P

[quote="Anne in Duitsland"]
Ik heb al drie keer een pot koffie klaarstaan gehad (als dat NLs is), maar al wie er kwam opdagen: geen Kim! :P :biggrin2:
[/quote]

Klassieke fout. Ik drink geen koffie  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2850936
Kim_S schreef: Ja hoe ist, eerst naar Leiptsch en dan nog naar Zweuden zeker  ::) :P
De buren in Zweden hebben ook een sleutel. :P
Klassieke fout. Ik drink geen koffie  :biggrin2:
Voor jou had ik ook nog wel diep in de buidel getast en een glas water ingeschonken, hoor! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2850938
[quote="Anne in Duitsland"]
Hé, ik roep al eeuwen dat iedereen de sleutel mag komen halen! :biggrin2: Maar je zult er nog steeds een 1800 km x de-in-Zweden-nóg-hogere-brandstofprijs voor moeten neerleggen om er te komen... :(

Veel plezier op Ameland!
[/quote]

hebben ze daar ook gas aan de pomp?  ::) )dan is het misschien nog interessant? (of mijn auto het haalt is een 2e)

knullige is alleen dat ik wil komen met heul veul sneeuw.... Maar ik durf niet te rijden met heul veul sneeuw  :-[
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2850941
[quote="zhiva"]
hebben ze daar ook gas aan de pomp?  ::) )dan is het misschien nog interessant? (of mijn auto het haalt is een 2e)

knullige is alleen dat ik wil komen met heul veul sneeuw.... Maar ik durf niet te rijden met heul veul sneeuw  :-[
[/quote]

Lang niet overal. In de grotere steden meestal wel bij 1 tankstation  ::) (Wij rijden ook op gas  :biggrin2:)
Ennuh, ik haaaaaat sneeuw  ::)

[quote="Anne in Duitsland"]
De buren in Zweden hebben ook een sleutel. :P

Voor jou had ik ook nog wel diep in de buidel getast en een glas water ingeschonken, hoor! :biggrin2:
[/quote]

Ah, dat verandert de zaak! Wanneer zijn jullie er (niet)? :biggrin2:

Nou zo duur hoeft nou ook weer niet hoor, een simpel colaatje is ook al goed  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door