Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Staffordlover
#2850660
Kent iemand het merk orange 4 pets ?
Een nabij gelegen verkooppunt is dit gaan verkopen ipv carnibest maar aangezien ik er weinig info over kan vinden dacht ik probeer het hier maar eens.
Ik zelf ben ook niet zo thuis in die tabellen enzo dus dat zegt mij verder ook niks.
Door Staffordlover
#2856060
Oh dat is wel vervelend ja.. Dat viel hier wel mee, maar vind het alleen jammer dat er zo weinig over bekend is en dat het niet vergelijkbaar is op voerwijzer.
Weet iemand hoe ik in contact kan komen met de beheerder van voerwijzer ?
Door Martine-Tom
#2856068
[quote="Staffordlover"]
Oh dat is wel vervelend ja.. Dat viel hier wel mee, maar vind het alleen jammer dat er zo weinig over bekend is en dat het niet vergelijkbaar is op voerwijzer.
Weet iemand hoe ik in contact kan komen met de beheerder van voerwijzer ?
[/quote]zit er geen contactpagina op voerwijzer? Anders een pb aan meike sturen.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2865042
Helaas krijg ik geen reactie van Orange4pets, ik wacht het nog even af en anders plaats ik het komende week met enkel de informatie die al bekend is via internet.
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2865415
Ik heb er geen ervaringen mee, na wat zoekwerk kwam ik het volgende product tegen. Wat vinden jullie van de samenstelling? Zou het wat zijn?

Orange 4 pets Competition.

Samenstelling:
lijnzaad, algen, biergist, wieren, ginseng, bessenextracten en kruiden, MSM (methyl sulfonyl methaan), glucosamine sulfaat, magnesium citraat, chondroitine sulfaat, boswellia, L- glutamine, gember, policosanol.

Nutritionele toevoegingsmiddelen (per 4 gram): vitamine E (als d-alfa tocoferolsuccinaat), vitamine C (als calcium ascorbaat), vitamine H (als biotine), mangaan citraat (1 g), silicium dioxide.
Door Staffordlover
#2866017
Dat is een supplement van hun geloof ik ofniet?

@meike, heb hun ook al 2 keer gemaild en kreeg vrij vlot een reactie.
Raar dat ze nu zo laten afweten ineens.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2866046
[quote="Staffordlover"]
Dat is een supplement van hun geloof ik ofniet?

@meike, heb hun ook al 2 keer gemaild en kreeg vrij vlot een reactie.
Raar dat ze nu zo laten afweten ineens.
[/quote]

Misschien zijn mijn vragen te lastig.... Ik zal het nog eens proberen.
Door Staffordlover
#2866286
Jou vragen zullen vast wat inhoudelijker zijn als die basisvragen van mij  :P
Heb ook eens gevraagd of er bot werd gebruikt als calciumbron en dat had ik via hun facebook pagina gedaan..
Dat heeft nog geen dag geduurd voordat ik antwoord kreeg.
Als het via mail niet lukt is dat misschien een optie!
Wel jammer dat het zo lang moet duren want voor 3 euro per 800 gram zijn ze niet zo gek duur
En als je de classic en de sensitive combineert voer je 4 diersoorten plus zalm in beide varianten.
Ook hebben ze nog 1 duurdere variant met zeewier ofzo erin en nog wat dingetjes.
Weet niet of dat een hele goede toevoeging is ?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door