Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pippie
#285017
Als beginner heb ik natuurlijk de nodige twijfels, niet over kvv of barfen want ik heb op twee weken tijd mijn honden alleen maar zien genieten.
Echter ik wil ze niets tekort doen en om die reden denk ik een menuutje van 100 gram Duck met een botje bij of een sardientje en wat groente en een lekkere scheut karmenmelk is dat nou echt overdone, ben ik nou niet heel erg truttig bezig ?
Addy
Door geer
#285020
Haha, niets truttigs aan hoor! Gewoon lekker blijven frobelen in de keuken ;)

Ik sta hier ook wel eens als een ware 4-sterren chef de halve middag in de keuken om iets leuks, lekkers, gevarieerds EN moois in elkaar te zetten...

Ted schuift mijn creaties binnen 1 nanoseconde naar binnen...Sophie trekt met lange tanden eruit wat ze blieft en laat de rest staan.. Ondankbare monsters ;D
Door Lizzy
#285030
pippie schreef: Als beginner heb ik natuurlijk de nodige twijfels, niet over kvv of barfen want ik heb op twee weken tijd mijn honden alleen maar zien genieten.
Echter ik wil ze niets tekort doen en om die reden denk ik een menuutje van 100 gram Duck met een botje bij of een sardientje en wat groente en een lekkere scheut karmenmelk is dat nou echt overdone, ben ik nou niet heel erg truttig bezig ?
Addy
Nee.

Ik vind het helemaal niet truttig. Ik moet er wel om lachen, eigenlijk. En zolang je het zelf leuk vindt en je honden vinden het lekker: tof toch!

Alleen.... deed je dit nou ook toen je brokken gaf? Of geloofde je er toentertijd wel in dat ze alles binnen kregen? Zo ja (ik begrijp dat hoor!): zet dan eens van 1 week eten op tafel. Alles wat je in 1 week aan je honden geeft. Bestudeer nu goed wat er staat. Kijk ernaar. En nog een keer. En zet er nu van 1 week brokken naast. Kijken of je nog bang bent voor tekorten ;D!
Door Peet
#285626
Hahahahaha....moet je mij zien tutten, met mijn voorafjes.....vleesmaaltijd...botjes en toetjes van yoghurt en banaan...... :P ;D

...welkom bij de tuttenclub.... ;D...
Door tieneke
#285630
Heb gisteravond een grote voorraad groentenmix gemaakt 8)
De nollebakmonsters bedelden natuurlijk heel wat af :P :P
Hier ook heel wat getrut met lekkere maaltijdjes ;) ;D
Door evelyn02
#285674
Heerlijk toch zo bezig zijn? Alleen mijn grote frustratie is dat ze na mijn heerlijke maaltijd zelf nog even een toetje bijelkaar scharrelen: hondenstront!!!! Grrrrrrrr >:(
Door rees
#285702
Peet schreef: Hahahahaha....moet je mij zien tutten, met mijn voorafjes.....vleesmaaltijd...botjes en toetjes van yoghurt en banaan...... :P ;D

...welkom bij de tuttenclub.... ;D...
sluit ik me dan ook bij aan heerlijk om te doen :)
Door Anne_Marie
#286570
evelyn02 schreef: Heerlijk toch zo bezig zijn? Alleen mijn grote frustratie is dat ze na mijn heerlijke maaltijd zelf nog even een toetje bijelkaar scharrelen: hondenstront!!!! Grrrrrrrr >:(
Heb er hier ook zo een..... sta je je daar helemaal uit je naad te werken om een fatsoenlijke maaltijd voor je honden klaar te maken. Uitlaatuurtje, vreet die witte van mij de stront van de buurhond ... als toetje. Buurhond krijgt alleen brok en dinner.... om gek van te worden ::). Zie je de buur wel denken, krijgt dat beest wel te vreten ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door