Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door TMG1961
#2839329
Ik vraag me het volgende af: Hoe zit het met maagkantelingen en katten?
Komt dat voor..zo ja, hoe vaak? Of is dat zo extreem zeldzaam dat het te verwaarlozen is?

Had het met een kennis over maagkantelingen en bedacht me toen hoe zit dat met een kat
Als ik bv noppie neem, die is super aktief na het eten. Z'n speelgoed eend ziet dan de hele benedenverdieping en meneer rent en spring alsof zijn leven er vanaf hangt.
Door Mowgli
#2839847
TMG1961 schreef: Ik vraag me het volgende af: Hoe zit het met maagkantelingen en katten?
Komt dat voor..zo ja, hoe vaak? Of is dat zo extreem zeldzaam dat het te verwaarlozen is?

Had het met een kennis over maagkantelingen en bedacht me toen hoe zit dat met een kat
Als ik bv noppie neem, die is super aktief na het eten. Z'n speelgoed eend ziet dan de hele benedenverdieping en meneer rent en spring alsof zijn leven er vanaf hangt.
Ik heb ook nog nooit van een maagkanteling bij een kat gehoord.
Mowgli heeft bij vlagen ook zijn gekke  minute. Dan rent hij de hele huiskamer door, springt via zijn krabpaal op zijn catwalk en scheurt daar heen en weer, gaat zich als een gek wassen, scheurt weg weg...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door