Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#2849971
Kom ik vanavond thuis, als eerste met de jongens naar buiten. Balou gaat zitten om te poepen en begint te piepen. Meteen in paniekmodus want de verstopping staat me nog vers in het geheugen. Even gewacht en verderop ging hij weer zitten. Toen begon hij te kermen en uiteindelijk vreselijk te gillen. Chendo en Fjurdy raakten hier zelfs van in paniek. Ik ben naar huis gegaan,  DA gebeld en binnen een kwartier was ik daar.
Bleek geen verstopping maar een zeer grote prostaat te zijn. DA wilde hormonen spuiten maar ik ga toch eerst met zaagbladpalm aan de gang. Hij krijgt nu wel wat pijnstilling voor een paar dagen.
Het jaar begint weer goed.
Door charmed
#2849980
Oh jij behoort ook tot de gelukkigen met een goed begin van het nieuwe jaar :( Balen hoor. Wij zijn 1, 2 en 3 januari naar de dierenarts geweest met Prudence. Beterschap en sterkte!
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2850008
Wat zonde, hij zal flink pijn gehad hebben als hij zo aan het kermen en aan het gillen was.
Kan me voorstellen dat je flink in paniek was. Beterschap voor Balou !
Door Lizzy
#2850036
Ach allemachtig.... Oh wat zielig.... :-\. Joh, ik wist niet dat dit zo'n pijn kon doen! Arme hond :-\

Pompoenpitolie, zou ik er ook bij geven.
Door tt-tjes
#2850098
Blijkbaar zorgt die prostaat voor aandrang die er niet is. Door te persen doet het dan zo'n pijn.

Ik heb de combi capsules van de Tuinen. Vanmorgen heeft hij gepoept zonder pijn.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2850138
Zo naar als je lieverd zo'n pijn heeft. Gelukkig heeft ie er kennelijk al minder last van.
Beterschap.
Gebruikersavatar
Door nova
#2850156
Had dit nog niet gezien.., maar gelukkig gaat het inmiddels wat beter.
Sterkte en ik duim dat  hij weer helemaal opknapt
Door Lil
#2850201
tt-tjes schreef: Blijkbaar zorgt die prostaat voor aandrang die er niet is. Door te persen doet het dan zo'n pijn.

Ik heb de combi capsules van de Tuinen. Vanmorgen heeft hij gepoept zonder pijn.
Ook het passeren van ontlasting doet pijn, omdat de vergrote prostaat voor een vernauwing zorgt, dus het doet links of rechtsom gewoon erg pijn.

Zo fijn dat het vanochtend beter ging!  :-*
Door tt-tjes
#2850275
Ja, daar zal de pijnstilling denk ik het meeste voor gezorgd hebben. De zaagbladpalm zal niet zo snel werken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door