Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#2849534
Ik heb heel vaak leuke of grappige foto's maar die wil ik niet zomaar in een topic stoppen van een andere topicstarter, dus dacht, hier een topic waar we zomaar leuke, grapppige of mooie foto's neer kunnen zetten?

Hier 2 foto's , een van een poosje geleden, Qadir met zn bestje vriendje een Bordeaux dog en de renfoto van vandaag, eindelijk een redelijk gelukte actie foto  :)
Afbeelding

Afbeelding
Door zurca
#2849610
Dat vel ook van die dog :biggrin2:
Angelique schreef: LOL, inderdaad redelijk gelukt  :biggrin2:  Voor zo'n snelle heb je ook wel een hele snelle lens/camera nodig  :biggrin2:
Afdrukvertraging kan je inderdaad niet hebben hoor met zulke honden, dan hebbie heel veel en heel vaak ineens leuke omgevingsfoto's ;D

@Angelique, Ze kijkt er bij alsof ze zeggen wil "mammmmm mag ik nu weer buiten spelen?!!!" :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2849622
koekje schreef: Wat is er mis met haar voeten? Ze lijkt me een heel lief meisje  :-*
Ze is ook lief  :smitten: Die voeten zijn net niet langs de schaar opgelopen  :biggrin2:
Door ChantalKrijn
#2849643
Leuk idee! Ik heb ook vaak van die foto's, en om daar nou elke keer een topic voor te openen word wat veel  :biggrin2:

Tyke van de week, het was ieeeeeetsje drassiger als dat hij had verwacht  ::)
Afbeelding

Afbeelding

En de dame Quinta, die de laatste tijd toch wel erg oud wordt..  :-[
Afbeelding

Koekie??!!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2849647
ChantalKrijn schreef: Leuk idee! Ik heb ook vaak van die foto's, en om daar nou elke keer een topic voor te openen word wat veel  :biggrin2:

Tyke van de week, het was ieeeeeetsje drassiger als dat hij had verwacht  ::)
Afbeelding
Wat een gave foto!
Gebruikersavatar
Door joel
#2849651
Angelique schreef: Ze is ook lief  :smitten: Die voeten zijn net niet langs de schaar opgelopen  :biggrin2:
Ach die 2 plukjes...ze ziet er weer prachtig uit!
En een hele eigen was - strijk en fohn-ruimte heerlijk lijkt me dat  :D
Door Martine-Tom
#2849654
Angelique schreef: Niet van vandaag, maar van eergister (ouwe meuk dus voor de FBers  :biggrin2:) Angels weer spik en span...op die voeten na natuurlijk  :biggrin2:


Afbeelding
:smitten:
Ze kijkt er wel bij alsof ze aan het bedenken is waar en hoe ze een modderbad kan nemen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2849675
Martine-Tom schreef: :smitten:
Ze kijkt er wel bij alsof ze aan het bedenken is waar en hoe ze een modderbad kan nemen  :biggrin2:
Nee nee, zo is deze niet, die kijkt hooguit van...waar blijft m'n koekie  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door