Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door pippie
#284241
Vandaag stond op het menu:
ieder 200 gr Duck, een scheut karnemelk erover, een ei erbij, een stuk rundvlees met een klein bot aan en als toetje een kippevleugel en ja ik weet het, de groente ontbreekt maar heb nog geen apparaat om te pureren, ga ik morgen kopen :)
gr. Addy
Door Lizzy
#284478
Nou, ik denk dat ze wel gesmikkeld hebben! Blijf je ook versvlees gebruiken of wil je helemaal zelf samen gaan stellen? Overigens vind ik het best een zeeeer fleurige combinatie, wat je gegeven hebt. Het mag ook wat minder, zeg maar ;D. Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet alles in 1 maaltijd hoeft te stoppen.
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 19 mar 2005, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pippie
#284589
Nee ik wil helemaal over op barfen maar om een potje te maken vind ik het wel handig om dan wat Duck erbij te doen maar misschien wel een beetje overdone ;D
Vandaag krijgen ze alleen lamsbot en nek met vlees aan en verder niets. Op zondag is dan uitbuik dag ;D
Door Lizzy
#284903
[quote="pippie"]
Nee ik wil helemaal over op barfen maar om een potje te maken vind ik het wel handig om dan wat Duck erbij te doen maar misschien wel een beetje overdone ;D
Vandaag krijgen ze alleen lamsbot en nek met vlees aan en verder niets. Op zondag is dan uitbuik dag ;D
[/quote]

Nou ja, af en toe zo'n feestmaaltijd is natuurlijk ook niks mis mee, maar ik dacht "ik zal toch even zeggen dat het niet persee hoeft" ;D. Hoe vinden jouw honden dat, uitbuikdag?
Door pippie
#284919
Vorige week ging dat perfekt, op de zaterdag geef ik dan extra bot en vlees, ze eten zich dan rond en de zondag is echt een uitbuikdag, geen rare dingen zoals gal braken of wat anders, niet zeuren om eten, helemaal probleemloos dus ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door