Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jerry@karina
#2848138
In november had ik hier neergezet dat mijn hond nierproblemen heeft.. ik had daar net een beetje 'vrede'  mee...

Vanaf dinsdagnacht is Jerry aan het overgeven en aan de diarree.

Omdat dit ook te maken kan hebben met zijn nierprobleem, was ik  woensdag meteen naar de Dierenarts gegaan..

Daar hebben ze weer bloed afgenomen en urine..

Daar kwam uit dat de nierwaardes op zich 'goed' zijn gebleven tov vorige testen...in elk geval niet slechter.

maar dat er wel veel te veel eiwit in zijn urine zit... :(

maar wat de DA meer zorgen baarde is dat de leverwaardes veel te hoog zijn..die waren vorige keer goed..

Meteen vandaag weer naar de DA...daar is er een echo gedaan van zijn lever. Deze was vergroot. Er was geen kanker op te zien, maar die kan ook glad zijn, zodat het met een echo niet te zien is..

Er zijn daarom puncties van de lever genomen..Jer was zo lief, hij heeft wel een half uur op zijn rug gelegen..

Ook weer een bloedonderzoek..

Ik krijg begin volgende week de uitslagen..

Er wordt o.a gekeken of het misschien kanker is, of misschien ziekte van Weil.. de symptomen wijzen hier nl op..
Dit moet dus eerst nagekeken worden, en uitgesloten worden, voordat we verder kunnen met behandelen van het teveel aan eiwit in zijn urine.

Ik had er net 'vrede' mee gesloten dat Jer nierproblemen had...

en nu dit weer...

Een feit is dat Jer geen 'gewone nierproblemen' heeft, gezien de waardes van alles,
dus de kans dat er meer aan de hand is, is groot..

Ik voel me verdrietig... :'(
Laatst gewijzigd door Jerry@karina op wo 22 jan 2014, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2848891
Wat een narigheid.... :'(
Is hij preventief op antibiotica gezet ivm de ziekte van Weil?
Het eiwit in de urine kan ook op een ontsteking duiden....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door