Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Nathalie.
#284692
Vixinn heeft van de week voor het eerst een rauw ei gekregen.In het begin vond ze het maar raar.Even later hoorde ik een plof en had ze het ei uit de bak gehaald en op de grond gegooid.Ik vond het heel erg leuk om te zien wat ze er mee deed.Toen hij eenmaal een beetje stuk was kreeg ze de smaak te pakken en heeft ze ook een halve schil op. Voor herhaling vatbaar dus.
Door pippie
#284701
Ik heb het ei voor de eerste keer toch maar doormidden gebroken, wat het leuke was is dat alle honden, geen een uitgezonderd een klein stukje van de schaal lieten liggen :D
Door Lizzy
#284804
Grappig he, dat sommige honden wel en sommige honden de schillen niet eten! (En dat sommige honden en in gaan liggen rollen. Brutus deed dat in eerste instantie met vis Margreet. Doet tie nu ook niet meer, is even wennen voor ze). Brutus eet altijd de schil op, Pinkel soms. En als Pink de schil laat liggen vreet Brutus het zeker op.

Ik vind het ook mooi hoe honden direct weten wat ze met een ei moeten doen. Pinkel neemt 'm heel voorzichtig in haar bekkie en loopt er mee naar de tegels in de tuin, alwaar ze 'm op laat vallen op 'm uit te kunnen lebberen. Fantastisch!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#284814
Timmie nam vroeger altijd de eieren van de kippen mee naar boven. Had ze zelf bedacht. Ik raapte de eieren en legde ze buiten de ren neer, ging daarna de kippen voeren. Timmie pakte ze heel voorzichtig op en sjouwde ze een voor een naar boven naar de keuken en legde ze daar neer. Totdat ze er een stuk liet vallen. Sindsdien heeft ze door hoe lekker ze zijn en eet ze ze op. Helemaal, soms vind ik nog een nat plekje maar meestal helemaal niets meer terug.
Door Lizzy
#284819
[quote="Hitam"]
Timmie nam vroeger altijd de eieren van de kippen mee naar boven. Had ze zelf bedacht. Ik raapte de eieren en legde ze buiten de ren neer, ging daarna de kippen voeren. Timmie pakte ze heel voorzichtig op en sjouwde ze een voor een naar boven naar de keuken en legde ze daar neer. Totdat ze er een stuk liet vallen. Sindsdien heeft ze door hoe lekker ze zijn en eet ze ze op. Helemaal, soms vind ik nog een nat plekje maar meestal helemaal niets meer terug.
[/quote]

Geweldig!! Leuk he, dat ze daarna pas door had dat er iets heeeeel lekkers onder dat schilletje zit ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#285307
Ja, leuk is dat om een hond een ei te zien 'kraken' ;D. Gitte pakt 'm uit haar bak, zoekt een goed plekje om te gaan liggen en rolt dan het ei in haar bek in de juiste positie ('t is net goochelen ;)), prikt er dan met haar hoektand een gaatje in, waarna ze het ei met haar voorpoten vasthoudend lekker leeg slobbert, de schil eet ze daarna trouwens ook altijd op :).
Door Jolly
#285313
Chasey pakt het ei heel zacht uit mijn handen, loopt dan naar een steen en gooit hem daar dan heel hard op, dan is het haphap voor de schil en lebber lebber voor de inhoud ;D
Door gonny
#285316
Boris zn 1e ei vergeet ik ook niet: hij pakte het in zn bek en liep er heel trots mee rond te stappen...totdat hij iets te hard beet en het ei brak.....alle ei-smurrie liep langs zn lippen naar buiten, en Boris keek me aan met zo'n oenige blik: hé wat gebeurt er nou met dat balletje???
Door Francisca
#285337
[quote="gonny"]
Boris zn 1e ei vergeet ik ook niet: hij pakte het in zn bek en liep er heel trots mee rond te stappen...totdat hij iets te hard beet en het ei brak.....alle ei-smurrie liep langs zn lippen naar buiten, en Boris keek me aan met zo'n oenige blik: hé wat gebeurt er nou met dat balletje???
[/quote]

Ik heb er beeld bij. ;D ;D ;D

Mika eet de schil niet meer op de laatste tijd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#285708
Joep rolt hem eerst voor zich uit en duikt er dan bovenop. Je moet die kop dan eens zien als het ei kapot knapt. Inderdaad een beetje zoals Boris. Je ziet hem denken: He mijn balletje? Wat is dit nu en vervolgens eet hij het eitstruif op, maar de schil mag ik in duizenden stukjes opruimen.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door