Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door wijkje
#2846836
*Monique schreef: Zijn er nog honden die getiterd moeten worden? Ik ga vrijdag naar Tannetje en wil even overleggen of zij weer eens wil komen in het voorjaar.
Afhankelijk van dag en tijd, doe ik graag mee met 3 honden.
Gebruikersavatar
Door berenboot
#2847161
Mr newfies heeft een nogal wisselend werkrooster maar kan, als we het ruim van te voren weten daar wellicht wel wat in schuiven.  :)
Welke maand/datum had je zelf in gedachten monique?
Door wijkje
#2847292
*Monique schreef: welke dagen kunnen jullie?
Dat kan ik nu nog niet zeggen. De maandagen in ieder geval niet. De rest is beetje afhankelijk van mijn rooster waarvan ik nu nog niet weet hoe die eruit gaat zien.
Door wijkje
#2847443
*Monique schreef: haha dat word er niet gemakkelijker op :). Ik ga morgen in elk geval overleggen met Tannetje, want we zijn natuurlijk ook afhankelijk van wanneer zij kan.
Ik hoor het wel..Ik kijk dan wel of ik mogelijk wat kan schuiven. In de ochtend is voor mij het handigste ivm mogelijk ruilen van diensten.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#2850459
ik kreeg van Tannetje een paar data door. Het gaat om 3 zaterdagen: 22/2, 8/3, of 22/3 (allen 's middags). Ik kreeg ook nog wat data door voor de donderdag of vrijdagmiddag maar dan word het wel heel erg veel om op elkaar af te stemmen. Probeer dus eerst de zaterdagen.
Graag alleen reageren als je kunt ja of nee, anders word het allemaal zo onoverzichtelijk.
Zonder mijn eigen honden mee gerekend, waarvan er sowieso eentje een enting moet hebben, en de rest pas weer de titerbepaling in 2016, zitten we nu dus maar op 7 honden. Dit zijn er dus een paar te weinig om het rendabel voor Tannetje om de hele reis te maken (misschien wil Tannetje een uitzondering maken als ik de Weil enting voor 4 honden mee ga tellen, en 2 katten eventueel een enting :biggrin2:)
Ik hoop dat we een datum kunnen prikken zodat iedereen kan. 
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door