Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2846680
Sano wil ook graag een eigen hay day boerderij..
ik heb al een facebook account voor sano aangemaakt,
een eigen gamecenter account EN een apple account maar steeds laadt hij MIJN boerderij..
als ik dan niet oppas ben ik mijn voortgang kwijt en ik ben juist zo ver.
onze aaifoons zijn gesynchroniseerd... hoe kunnen we 2 verschillende boerderijen op 2 telefoons zetten die gesynchroniseerd zijn?
Gebruikersavatar
Door Whooppie
#2846776
Op jou telefoon je eigen boerderij laden en op die van Sano niet kiezen voor jou account ik heb op 1 gamecenter 2 boerderijen en op de iPod kies ik eigen boerderij behouden ( daar speelt Chris op ) en op de Ipad doe ik hetzelfde .
Wel even goed kijken welke die wil laden !

Als het niet lukt kan zal ik kijken of ik er een foto van kan maken om het dan te laten zien .

Groetjes Sabine
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2846893
Dat heb ik geprobeerd maar omdat onze foons gesynchroniseerd zijn, werkt dat niet. Als 1 iemand een app koopt kan de ander die ook laden.

Dat werkt nu dus tegen ons. :P
Gebruikersavatar
Door Whooppie
#2847068
Dat heb ik ook mijn iPhone heeft zegt maar het hoofdacount dus alles wat ik op de iPod zet komt automatisch ook op mijn iPhone .

Ik heb van de iPod even een foto gemaakt nu even kijken hoe ik die hier op krijg  :)
Laatst gewijzigd door Whooppie op do 09 jan 2014, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door