Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door san :)
#2845895
volgende donderdag gaat een van onze reuen definitief onder het mes nadat de chip hem veel rust in zijn koppie heeft gebracht.
nu wil ik natuurlijk dat hij zo snel mogelijk opknapt. ik weet van een eigen (verstandkies)ingreep nog wel dat arnica preventief kon helpen als er daarvoor mee gestart werd.
zou ik dat bij hem ook kunnen doen? heb zowel traumeeltabletjes als arnica.
Door Martine-Tom
#2845897
Ik heb helemaal niks gedaan en de volgende morgen vond ie al dat er niks meer aan de hand was, het was even last van de narcose en verder heeft ie er weinig weet van gehad. Ik zou me vooral niet te druk maken  ;)
Door sella
#2846012
Ik geef standaard traumeel, en ook de dag voor de ok alleen spiervlees en de dagen erna ook tot er duidelijk een goede keutel is geproduceerd. Dit omdat de narcose de darmwerking stil legt.
Door judith1967
#2846050
Ik heb Dorian voor en na de  de ingreep Traumeel tabletjes gegeven.
En net als wat Sella al schreef ik heb Dorian ook enkel spiervlees gegeven sávonds en paar dagen erna
Laatst gewijzigd door judith1967 op di 07 jan 2014, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Annemarie Rijnveld
#2846245
Bij Ale (vasectomie) heb ik ook niets bijzonders gedaan of gegeven. De avond voor de operatie heb ik hem wat vlees (en geen vleesbot) gegeven, e na de operatie 's avonds wat pens, de dag er op vleesmaaltijd, en daarna weer zijn gewone maaltjden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door