Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Else
#2845459
Met toestemming van de moderator plaats ik voor een kennis informatie over haar kat omdat ze die wil herplaatsen.

Naam kat: Pedro
Ras: Maine Coon

Onderstaand verhaaltje is geschreven door de huidige eigenaar:
Hij is een hele lieve knuffelige kater (gecastreerd) van 10 jaar. Hij is nooit ziek en krijgt altijd netjes zijn vaccinaties. Eet harde whiskas brokjes en is volgens de dierenarts in zeer goede conditie&keurig op gewicht. Hij woont met een poes en is als kitten gewend geraakt aan een hond, ook nu kan hij prima met honden omgaan. Ook met kinderen is hij heel lief & geduldig. Hij vindt ze erg leuk en is er mee opgegroeid. Het enige is dat hij er niet goed tegen kan om alleen (zonder mensen) in huis te zijn, dan kan het voorkomen dat hij buiten de bak poept. Buiten hebben wij echter niet genoeg ruimte voor hem. Zodoende zoeken we een nieuw fijn thuis voor hem waar mensen wel overdag veel thuis zijn en/of waar hij veilig buiten kan in een ruime tuin. Bijvoorbeeld bij mensen met thuiswerk of een huis/boerderij met veel buitenruimte. Het is verder oprecht een geweldige kat!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2845472
Och wat een kanjer. Mocht hij een stamboom hebben is het altijd aan te raden de fokker in te lichten, veel betrokken fokkers helpen mee met de herplaatsing, daarnaast heeft de RMC (Rasclub) een herplaatsingsservice.
Verdrietig dat hij herplaatst moet worden ik zal mijn oren en ogen openhouden.
#2846270
Ik zou graag willen weten waar deze schoonheid mag worden opgehaald  :shy:
Na overleg met wederlief zouden wij het wel willen proberen deze mooie man een gouden mandje te geven.
Echter met heel duidelijke voorwaarde, als het niet lukt met onze huidige honden en katten dat hij terug mag. Ik zou niet willen dat er dan 5 dieren zijn, die diep ongelukkig zijn.  ;)
#2846338
zhiva schreef: Ik zou graag willen weten waar deze schoonheid mag worden opgehaald  :shy:
Na overleg met wederlief zouden wij het wel willen proberen deze mooie man een gouden mandje te geven.
Echter met heel duidelijke voorwaarde, als het niet lukt met onze huidige honden en katten dat hij terug mag. Ik zou niet willen dat er dan 5 dieren zijn, die diep ongelukkig zijn.  ;)
Super zeg!!!  :) :) :)
Je hebt PB met haar mailadres dan kunnen jullie samen eea afstemmen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door