Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#2844954
Van piepschuim weet ik dat het uit kan gaan zetten in de maag , of dat ook voor vulling geld weet ik niet zeker
Het zal ook van de hoeveelheid afhangen ?
Door smulpaap
#2844960
Even bellen met de d.a ? het is maar een klein hondje ook . Ik houd zelf niet zo van dergelijke dingen . beter een keer teveel bellen dan straks ellende
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2844970
Net contact met de dierenarts gehad: Ja het is niet gezond zegt ze  ::) Ja dat begrijp ik.

Als het een groot stuk is zou hij binnen 3 uur een injectie moeten krijgen om te braken..Ik weet niet wat ik moet doen
Gebruikersavatar
Door Neally
#2844971
Kun je het zien aan de hand van 'gebeten' knuffel?
Ja wat is wijsheid. Het is toch een heul klein liefje.
Sterkte met je besluit nemen.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2844976
Ze zei als het een klein stukje is maakt het niet uit maar als het een groot stuk is wel.. 1 hap is dat groot?  :( Meteen zo'n injectie lijkt me ook nogal wat
Door eelke
#2844979
Iris & Django schreef: Het is pluis
Hmmm ik zou er dan zelf pens achteraan doen ofzo en afwachten... maar ja, ik heb niet zo'n kleintje... lastig. Zo'n injectie is inderdaad niet ook weer niet lekker...
Gebruikersavatar
Door Neally
#2844981
Ik las hier ook wel eens dat als een hond iets groots had ingeslikt of scherp bot ofzo dat je dan
ontbijtkoek zou kunnen geven dat dat 'inpakt'. Of pens geven.
Maar ik weet niet precies hoe dat nu zat/zit.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2844982
Ja ik heb pens klaarliggen toevallig maar dat is nog niet helemaal ontdooid, ontbijtkoek heb ik ook..Ik vind het zo lastig zulke dingen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door