Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door syiryo
#2843332
Ik heb vandaag een lading nijne oortjes gehaald bij michiel... Nou zit er behalve die oortjes dus ook nog een stukkie huid met vacht van Nijntje aan, kan ik daar ook iets mee ?? Drogen of gewoon geven... verstopt dat niet zo'n prop vacht ?? :-\
Door eelke
#2843349
Ik droog dat gewoon mee, hier hebben ze er geen last van.

Alleen de dierenarts vroeg bij de ontlastingscontrole of mijn hond erg in de rui was vanwege het aantal haren in de poep ;)
Door syiryo
#2843351
eelke schreef: Ik droog dat gewoon mee, hier hebben ze er geen last van.

Alleen de dierenarts vroeg bij de ontlastingscontrole of mijn hond erg in de rui was vanwege het aantal haren in de poep ;)

lol ... nee de hond is niet in de rui... wel ons konijn  ;D . Dan kan alles mooi de droger in dus  :-\ hmmm had wel 10 drogers mogen hebben  :o
Door syiryo
#2843597
dre schreef: Haha en schrik niet bij het uitvouwen als er ineens een heel weg herkenbaar konijn kopje tevoorschijn komt  ;D
Ik moest best even slikken toen ik dat zag, inmiddels boeit het me niet meer zo :-[

En ook hier wordt het met haren en al gegeten  laatst nog fotos gemaakt: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,119505.0.html  ;)
Haaaa ja... en niet te vergeten.. die oogjes af en toe die nog naar je kijken  :-\ ;D . Gelukkig ben ik makkelijk met dat soort dingen.. (mn dochter niet), (en ons hangoortje was vandaag ook verdacht rustig  :P ). Ik heb een partij met koppie en zonder en dus ook koppie zonder oortjes. Ik droog alles gewoon (wahaha.. niet in eens), bowie vindt het allemaal geweldig .  ;)
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2844173
Ik heb ook een 4 kg oortjes van Eelke overgenomen. En droog ze voor het eerst. De eerste partij is al voor het grootste gedeelte droog. Ik heb er al 2 uitgelegd om mijn honden voor de eerste keer te geven. Ik wist het ook niet en had dat stuk huid eraf geknipt. Zal de volgende partij met proberen. Anders lusten mijn fretten die stukjes misschien wel. Ik weet niet of er bij mij koppen bijzitten hoor. Ik heb hier al discussie met dochterlief.
Door orinake
#2844240
Oortjes kan je gewoon in zijn geheel drogen hoor :)
Vinden ze hier super.
Dit is een van de snacks die het vrolijkste onthaald word, maar goed dat ik 5kg per keer in de droger kan proppen ;)
Door syiryo
#2844362
orinake schreef: Oortjes kan je gewoon in zijn geheel drogen hoor :)
Vinden ze hier super.
Dit is een van de snacks die het vrolijkste onthaald word, maar goed dat ik 5kg per keer in de droger kan proppen ;)
5 kilo  :o ... mik je ze in de wasdroger ofzo... ;D . De eerste lading is nu klaar (denk ik). Eigenlijk heb ik geen idee hoelang die dingen moeten in de droger. :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door