Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door litteljoe
#2843295
wie kan mijn helpen om barf en kvv samen te stellen voor mij 2 teefjes van 22 kilo en 24 kilo ben zelf rekenblind  :'(en snap er echt niks van de percentages ,dus alle hulp is welkom  :shy:
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2843421
Als je door de weeks compleet KVV voert kun je in het weekend Barf doen. Dit hoeft dan niet compleet te zijn. Tenminste dat hebben wij zo begrepen en dat doen wij ook.
Door litteljoe
#2843437
dankje voor je reactie zo doe ik het nu ook ,,maar wou ook kijken wat ik ongeveer kwijt ben als ik ze helemaal op de barf zou zetten
Door eelke
#2843448
Tja dan is het toch wel erg belangrijk dat je zelf het principe erachter snapt. Als je bv iets moet bijstellen is het wel handig dat je dat gewoon zelf kunt.
Ga je ook groente voeren? Heb je de rekenhulp al gevonden?
Door litteljoe
#2843722
eelke was het net aan het nog een keer door lezen en heb net ook de percentage berekening door zitten lezen ,met wat hulp van thuis uit moet het wel gaan lukken ,bij mij is het probleem vaak om het uit te rekenen ,maar eenmaal een paar keer geholpen weet ik wel hoe en wat het moet
Door eelke
#2843724
[quote="litteljoe"]
eelke was het net aan het nog een keer door lezen en heb net ook de percentage berekening door zitten lezen ,met wat hulp van thuis uit moet het wel gaan lukken ,bij mij is het probleem vaak om het uit te rekenen ,maar eenmaal een paar keer geholpen weet ik wel hoe en wat het moet
[/quote]

:thumbsupup: Succes!

Zet je je berekeningen ook hier weg? Dan kijken we ze graag na :) 
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door