Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2842029
Weet iemand een zachte kauwsnack die ik Boris kan geven? Als ik ga werken krijgen de heren een kong en een kauwsnack zoals kipnek, runderlip of zo. Zalmhuiden heb ik even niet meer.

Nu kan/mag Boris nog geen runderlip kauwen. Dat is nog te hard.

Weet iemand een barfverantwoorde snack die zachter is dan gedroogde vleesstrips?
Gebruikersavatar
Door nova
#2842211
Lil schreef: Weet iemand een zachte kauwsnack die ik Boris kan geven? Als ik ga werken krijgen de heren een kong en een kauwsnack zoals kipnek, runderlip of zo. Zalmhuiden heb ik even niet meer.

Nu kan/mag Boris nog geen runderlip kauwen. Dat is nog te hard.

Weet iemand een barfverantwoorde snack die zachter is dan gedroogde vleesstrips?
Ik heb nog wat huiden in de vriezer, als je wil zal ik ze eruit halen en dan kunnen we kijken hoe ver we komen.
t zijn er niet zovleel ;)


Edit: huiden gezocht en gevonden , laat maar weten wanneer je ze wil ophalen.
Ik heb evnt. ook nog wat konijn oortjes voor je om te drogen die zijn ook zacht ;)
Laatst gewijzigd door nova op do 02 jan 2014, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2842484
kiara schreef: pensstaafje?
Dat is over 2 weken het eerste dat ik ga proberen.


Kipfilet zacht? Hoe drogen jullie dat dan? Hier wordt dat net als rundvlees behoorlijk hard.
Gebruikersavatar
Door nova
#2842746
Hoi,
De huiden moesten eerst  dooien  ;)
als je t goedvindt  dan zet ik morgenochtend voor ik slapen ga (heb dienst vannacht)  wat  huiden klaar op de oprit. Als je ook wat konijnenoortjes wil,dan  even reageren en dan doe ik er wat oortjes wat bij.
Fijne avond verder.
Door Lil
#2843192
nova schreef: Hoi,
De huiden moesten eerst dooien ;)
als je t goedvindt dan zet ik morgenochtend voor ik slapen ga (heb dienst vannacht) wat huiden klaar op de oprit. Als je ook wat konijnenoortjes wil,dan even reageren en dan doe ik er wat oortjes wat bij.
Fijne avond verder.
Las eerst de pb en nu het topic. Alleen huiden is super. Kom ik het tegen eind van de ochtend op de bekende plek oppikken.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2843216
Lil schreef: Dat is over 2 weken het eerste dat ik ga proberen.


Kipfilet zacht? Hoe drogen jullie dat dan? Hier wordt dat net als rundvlees behoorlijk hard.
Als je het niet te hard wil hebben, gewoon korter drogen. Dan moet je het wel in de vriezer bewaren en is het buiten de vriezer korter houdbaar. Hoe langer je droogt, hoe harder het wordt.
Door Lil
#2843535
Kaela schreef: Als je het niet te hard wil hebben, gewoon korter drogen. Dan moet je het wel in de vriezer bewaren en is het buiten de vriezer korter houdbaar. Hoe langer je droogt, hoe harder het wordt.
Ah, gewoon half rauw laten zeg maar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door