Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#2841668
helenavantroje schreef: lol, het gaat slecht in de supermarkten, maar dit is natuurlijk absurd. Ik wil best betalen maar dit is gewoon afval, alhoewel chinezen er soep van schijnen te maken.
Ze worden hier op de markt verkocht voor menselijke consumptie. Net als van de schenkel van de slager kan je hier lekkere visbouillon van maken. Het zijn niet alleen Chinezen die dit doen hoor.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2841671
Over duur gesproken, een poelier hier vraagt 7,50 euro voor een kilo kippennekken  :o
Door steff
#2842758
Lizzy schreef: In zalmkop moet haast wel calcium zitten want hier poepen ze er ook witter van. Uitscheiding van calcium. Niet de hele kop vind ik zacht en kraakbenerig trouwens.
we voeren al een tijdje zalmkoppen, de ontlasting is vrij droog en gewoon bruin, niet witter dan anders. het zijn vrij kleine koppen tussen de 200 en 450 gram/stuk, hap slik binnen is dat, ik hoor wel wat gekraak, maar veel moeite om te kraken hebben ze er niet mee. vandaar mijn vraag. Maar zo te horen hier zit er voldoende calcium in.
Kwa prijs mogen we niet klagen, 0,15 euro/ kg . we kopen dan wel  tot 1200 kg in eens.
Door TMG1961
#2844234
steff schreef: we voeren al een tijdje zalmkoppen, de ontlasting is vrij droog en gewoon bruin, niet witter dan anders. het zijn vrij kleine koppen tussen de 200 en 450 gram/stuk, hap slik binnen is dat, ik hoor wel wat gekraak, maar veel moeite om te kraken hebben ze er niet mee. vandaar mijn vraag. Maar zo te horen hier zit er voldoende calcium in.
Kwa prijs mogen we niet klagen, 0,15 euro/ kg . we kopen dan wel  tot 1200 kg in eens.
:o  :o  :o Waar laat je dat allemaal?
Gebruikersavatar
Door pike
#2844433
TMG1961 schreef: :o  :o  :o Waar laat je dat allemaal?
Gewoon buiten ingraven misschien?
Door RTenKiba
#2853734
steff schreef: we voeren al een tijdje zalmkoppen, de ontlasting is vrij droog en gewoon bruin, niet witter dan anders. het zijn vrij kleine koppen tussen de 200 en 450 gram/stuk, hap slik binnen is dat, ik hoor wel wat gekraak, maar veel moeite om te kraken hebben ze er niet mee. vandaar mijn vraag. Maar zo te horen hier zit er voldoende calcium in.
Kwa prijs mogen we niet klagen, 0,15 euro/ kg . we kopen dan wel  tot 1200 kg in eens.
Mag ik vragen waar je ze vandaan tovert? Hier zijn ze 1,50/kg  :o
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2853804
RTenKiba schreef: Mag ik vragen waar je ze vandaan tovert? Hier zijn ze 1,50/kg  :o
Steff betaald Estlandse prijsjes  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door