Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2842377
Holypenoly!

Met de kerst werd ik weer eens flink door mijn mams verwend, ik kreeg een vlop met geld. En ik dacht "laat ik nou eens heel luxe doen en een blender kopen". Want 's morgens soep eten, dat gaat 'm hier echt niet worden :-X. Ohw, wat is dat goor.....

Dus, gisteren naar de Mediamarkt, blender gekocht. Vanmorgen eerst een witlof smoothie voor de hondjes gemaakt (witlof, knoflook, geitenyoghurt). Daarna eentje voor mezelf.

OMG! Dit is lekkerrrrrrrrr :dribble: :dribble: :dribble:! Ik had er diepvries blauwe bessen in gedaan, een appel, sinaasappelsap, wat yoghurt, rauwe cacao, gember, chilipeper, kokosolie, handje walnoten. Ik kan de rest van de dag dus eigenlijk wel op smoothies leven.... Dit is echt te lekker.....

Hebben jullie dat nou ook? Is het raar, om 3 keer per dag smoothies te eten en verder niks? Is dit blijvend? Of gaat dit vanzelf wel over, krijg je er op een gegeven moment vanzelf genoeg van?
Door Lizzy
#2842388
henneke schreef: en je maakt niet in het kader van help Henneke de winter door een nieuwe , hmm lekkere vriendin  :biggrin2:
Ja he :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Maar jij blendert toch ook? Nou vooruut, jij moest ook weer aan het gezonde voer, schiet op, keuken in en fruit blenderen Hen :P
Door henneke
#2842399
Lizzy schreef: Ja he :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Maar jij blendert toch ook? Nou vooruut, jij moest ook weer aan het gezonde voer, schiet op, keuken in en fruit blenderen Hen :P
zucht  ::)  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door