Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#2841468
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa  :mbounce: en eindelijk na 8 jaar kan ik het ook op donderdag kijken. Manlief ging altijd naar Spaanse conversatieles, dus moest ik het altijd opnemen en later bekijken, nu hoef ik dit topic dus niet meer te ontwijken tot ik de aflevering gezien heb :mbounce:
Laatst gewijzigd door M@rina op wo 01 jan 2014, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door henneke
#2841478
ik heb er zo'n zin in ! heerlijk lekker de mol kijken niemand krijgt me de deur uit vanaf morgen op donderdagavond  ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2841484
Misschien moet ik het dit seizoen ook maar eens gaan volgen, kan ik hier tenminste meepraten! (daarom ben ik ook naar de voice gaan kijken  ::) )
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2841486
Ik mis nog steeds george, dat was mijn inziens de beste (en gemeenste) mol ever..
*Dorothea* schreef: Krijgen we nou alleen de bn-ers te zien bij de hoogtepunten?  :-\
Door Martine-Tom
#2841496
*Dorothea* schreef: Krijgen we nou alleen de bn-ers te zien bij de hoogtepunten?  :-\
Ik zou het wel leuk vinden als het weer met "gewone" mensen zou zijn ipv bekende of semi-bekende Nederlanders...
Door Ruisje
#2841507
Mieke L. schreef: Misschien moet ik het dit seizoen ook maar eens gaan volgen, kan ik hier tenminste meepraten! (daarom ben ik ook naar de voice gaan kijken  ::) )
+1 ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door