Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door MAXMINOU
#283136
hoi
even een berichtje van mij.
Met max gaat het erg goed, sinds hij Carnibest krijgt !
De buikpijnen zijn zo goed als verdwenen en als hij per ongeluk de sloot in duikt en water binnen krijgt gaat hij niet gelijk aan de spuitpoep, dus ben ik erg tevreden.

Nu even wat anders. Het zal wel niets zijn maar ik heb het nog nooit zo erg gezien bij een hond.
Het lijkt of hij constant verkeerd zit/staat waardoor zijn spieren gaan trillen. Je kan je er misschien iets bij voorstellen. Als ik ballen met hem gooi, trilt hij van spanning, ok snap ik. Maar in ruste trilt hij ook heel vaak en als je hem dan iets andes neerzet stopt het,
Wet iemand wat dit is??
Gebruikersavatar
Door Hitam
#283263
Dat is wel bijzonder voor een jonge hond. Is hij dan erg opgewonden? Wat voor hond is hij?
Door MAXMINOU
#283273
het is een parson jack russel terrier ( een hoogbenige jack dus) Hij heeft het als hij opgewonden is (wachtend op zijn bal) en als hij gewoon rustig thuis is. Eigenlijk heeft hij het erg veel, maar als je hem "verzet"stopt het. Hij zet dus zijn benen verkeerd neer of lat zijn gewicht er verkeerd op rusten ofzo.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#283393
Ik zou het zo niet weten. Als hij er geen last van heeft zou ik het zo laten. Anders voor alle zekerheid een keer naar laten kijken.
Door Truus
#283424
Timo onze J.R. heeft het zelfde, vooral als hij erg opgewonden is b.v. bij meerdere honden of leuke dingen. Ook doet hij het in zijn slaap.Dit doet hij al heel lang. De D.A. heeft niks kunnen vinden tot nu toe.
Hij spant zijn spieren van zijn achterhand op dat moment , ik hoef me er geen zorgen om te maken.
Door MAXMINOU
#283472
dank voor jullie reacties ik denk dat het niets ernstigs is maar heb dit nog nooit in deze mate gezien bij een hond dus vandaar mijn vraag.

groeten, minou
Door Truus
#283672
MAXMINOU schreef: dank voor jullie reacties ik denk dat het niets ernstigs is maar heb dit nog nooit in deze mate gezien bij een hond dus vandaar mijn vraag.

groeten, minou
Ja, ik zie het ook niet vaak ;).
Door diana
#283750
ik ken het van mijn honden ,
vooral wanneer ze op de club zijn , maar ook wel eens thuis
ze denken dan misschien dat er weer iets leuks gaat gebeuren
heb ook een keer gedacht dat ze het koud hadden , maar dat was niet zo
Door Truus
#283759
diana schreef: ik ken het van mijn honden ,
vooral wanneer ze op de club zijn , maar ook wel eens thuis
ze denken dan misschien dat er weer iets leuks gaat gebeuren
heb ook een keer gedacht dat ze het koud hadden , maar dat was niet zo

Omstanders zeggen ook altijd...ahhhh hij heeft het koud of..ahhh hij is bang ;D
Door luca
#283974
Maily ( terrier) heeft dit ook. Zij trilt over haar hele lijfje. Mensen denken dat ze bang is, het koud heeft.... de gekende verhalen ;) Ik dacht dat dit kwam doordat zij epilepsie heeft, maar nu ik lees dat andere hondjes het ook hebben....
Door diana
#284124
ze doen het hier trouwens ook wanneer ik zelf eten voor ze aan het maken ben ::)
whahaa
schijn dan voor HUN in ieder geval een keukenprinses te zijn ,
want de rest van de familie heb ik nooit zien trillen wanneer ik aan het koken ben :'(
of ze verbergen het [dat het uit angst is ::)]
dat ze weer spruiten moeten [ de kids]
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door